Režisieriaus kėdėje S.Račkys sėdi jau 14 metų. Ir jam tai puikiai sekasi – S.Račkys yra režisavęs tokius populiarius lietuviškus serialus kaip „Moterys meluoja geriau“, „Svetimi“, „Nemylimi“, „Motina ir sūnus“, kurie tikrai patinka TV3 žiūrovams.
2013 metų vasarą Sigitas praleido Rygoje, režisuodamas latviškąją kultinio serialo „Moterys meluoja geriau“ versiją. Naujausias režisieriaus darbas – didžiulio žiūrovų susidomėjimo sulaukusi situacijų komedija „Obelis nuo obels“, kuri TV3 eteryje trečiadienio vakarais 20 val. pasakoja dviejų skirtingų kaip diena ir naktis seserų gyvenimo istorijas.
Sesių Mildos (akt. M.Žiemelytė) ir Vaivos (akt. G.Giedraitytė) sutuoktinių Arūno (akt. R.Cicėnas) ir Žygimanto (akt. J.Žalakevičius) purviniems darbeliams iškilus į dienos šviesą, jiedu patenka į teisėsaugos akiratį. Teisėjo nuosprendis negailestingas – abiem vyrams skiriama po aštuonerius metus nelaisvės.
Seserys, likusios be vyrų, susivienija kovai su nepritekliais ir apsigyvena kartu, o štai jų sutuoktinių laukia ne viena komiškai tragiška situacija belangėje. Tiesa, žiūrovai tvirtina, jog bene smagiausios situacijos seriale – ekstravagantiškosios seserų kaimynės Renatos (akt. R.Valiukaitė) pasirodymai.
S.Račkys pripažįsta, jog serialo „Obelis nuo obels“ režisavimas − ne iš lengvųjų dėl paplitusio primityvaus žanrų skirstymo. „Esu kategoriškai prieš žanrų skirstymą. Komedija yra gerai suvaidinta tragedija, o kartais situacijų komiškumas atsiranda visiškai neplanuotai. Scenos seriale „Obelis nuo obels“ neretai net nekvepia komedija, nes šis serialas atspindi gyvenimo tikrovę, kurioje drama natūraliai vis keičia komediją. Gyvenimo į žanrus juk neskirstome. Vieną rytą atsikėlus gyvenimas atrodo tikra tragedija, o kitą – jau komedija“, – dėsto S.Račkys.
Režisierius atskleidžia, jog kuriant tokio pobūdžio serialą labai svarbu atspindėti kurioziškas, tačiau tikroviškas gyvenimo situacijas – štai kad ir sprogusių kanalizacijos vamzdžių situaciją.
„Filmavome tokią sceną, kuomet vienai pagrindinių aktorių besiturškiant vonioje sprogsta vamzdžiai, užliejamas visas butas, kyla lengva panika. Žiūrovas tokioje scenoje atpažįsta gyvenimišką situaciją, juokiasi iš veikėjų reakcijos, susitapatina su jais emocijomis, o mums befilmuojant juk iš tiesų reikėjo užlieti butą.
Po filmavimo visa kūrybinė komanda lenkėme nugaras semdami vandenį, tačiau jei žmogus žiūrėdamas serialą jame iš tikrųjų atpažino gyvenimą, tai mūsų triūsas nenuėjo veltui“, – filmavimo ypatybes atskleidžia režisierius.