LNK generalinė direktorė Z.Sarakienė: „Visada didžiausia kova – su savimi“

2013 m. rugpjūčio 25 d. 14:44
lrytas.lt
LNK generalinė direktorė Zita Sarakienė naująjį televizijos sezoną apibūdina kaip aistringas varžytuves – beveik visuose projektuose bus renkami nugalėtojai.
Daugiau nuotraukų (1)
– LNK naujojo sezono šūkis – „Aistra nugalėti”. Ką ketinate nugalėti?
– Visada didžiausia kova – su savimi. Norisi padaryti geriau, įdomiau, anksčiau nei kiti. Nesustoti apsvaigus nuo savęs, sėkmės ar rezultatų. Praėjusį sezoną LNK įsitvirtino lyderio pozicijoje ir tai įkvėpė naują sezoną skirti pergalei, užkrėsti kitus kovos aistra ir noru tapti nugalėtojais. Jaustis geriausiam, tapti pirmam, nugalėti savo silpnybes ir baimes yra vienas maloniausių jausmų gyvenime. Tikimės, kad visas šias emocijas žiūrovai patirs kartu su mumis naujajame LNK sezone.
– O kokia jūsų aistra?
– Be televizijos, dar jaučiu didelę aistrą geroms knygoms ir kvapams, todėl kovoju su noru įsigyti dar vieną kvepalų buteliuką ir paspausti greičio pedalą. (Juokiasi.)
– Kokiame LNK projekte šiemet virs didžiausios aistros?
– Aistringai ginčysimės dėl skonio, varžysimės dėl geriausio balso ir apie opiausias problemas karštai diskutuosime pokalbių šou.
Visi didžiausi mūsų projektai paremti aistra nugalėti – išrinkti galingiausią „Lietuvos balsą” su žiūrovų numylėtiniais Inga Jankauskaite ir Rolandu Vilkončiumi, tituluoti geriausią virtuvės meistrą naujame šou „Skonis”, kuriamame pagal geidžiamiausią pasaulyje naują modelį „The Taste”, kuris vos pavasarį pasirodė JAV ir sulaukė didelės sėkmės televizijoje ABC. Aistringiausi mūsų pokalbiai ir diskusijos, be abejonės, bus populiariausioje šalyje pokalbių laidoje „Valanda su Rūta” su neprilygstamąja Rūta Mikelkevičiūte.
O jau kitų metų vasarį LNK atidarys Sočio olimpiadą. Pirmą kartą komercinė televizija Lietuvoje transliuos olimpiados atidarymo ir uždarymo ceremonijas – reginį, kuriam niekas negali prilygti televizijoje.
– LNK naujiena – ledo šou. Kadaise panašus projektas Lietuvoje patyrė fiasko. Ar manote, kad situacija pasikeitė?
– Manome, kad pasikeitė ir žiūrovai, ir lietuviškos televizijos galimybės. Mes labiau stengsimės. Mūsų ledas bus išlietas specialioje studijoje pagal visus britų televizijos ITV reikalavimus. Ankstesniame projekte dalyviai čiuožė televizijai nepritaikytoje arenoje. Be to, šou kursime pagal sėkmingą ITV projektą „Dancing on Ice”, kuris Didžiojoje Britanijoje rodomas jau aštuntus metus.
– Kokių išskirtinių renginių ir transliacijų pamatysime naująjį sezoną?
– Viena pirmųjų specialiųjų transliacijų – R.Mikelkevičiūtės ir Giedrės Talmantienės dokumentinis filmas „Zambija: „Ačiū, Lietuva!” bei akcija Zambijos vaikams paremti, kuriuos rodysime simbolinę dieną – rugsėjo 1-ąją.
Tradiciškai šiemet rengsime paramos koncertus su organizacija „Gelbėkit vaikus” ir „Maisto banku”. Per 2012 m. paramos koncertą „Pasidalink!” „Maisto bankui” surinkta daugiau kaip 530 tūkst. litų. Per paramos koncertą „Už vaikystę” žiūrovai paaukojo daugiau nei 376 tūkst. litų. Šiame sezone ketiname atnaujinti ir „Gerumo dieną”, į Lietuvos rekordų knygą įrašytą LNK labdaros telemaratoną.
– Humoro laida „Dviračio šou” iškeliauja į BTV. Kodėl nusprendėte „dviratininkus” perkelti į šį kanalą?
– Dalijamės su BTV tuo, ką turime geriausia. Šiam mūsų grupės kanalui tai bus didelė paspirtis – tarsi stuburas, ant kurio bus formuojamas naujas tinklelis. „Dviračio šou” turi ištikimą, mąstančią, aktyvią, jaunatvišką auditoriją – tokią, kokios siekia atsinaujinanti BTV.
– Kurias televizijų grupės laidas žiūrite kaip vadovė, o kurias kaip paprasta žiūrovė?
– Visas televizijos laidas žiūriu neatsipalaiduodama, vertindama biudžetą, potencialią auditoriją ir vietą tinklelyje. Jei turėčiau laiko, norėčiau sau leisti žiūrėti „Infodieną”, gerus TV1 filmus, „Valandą su Rūta” ir tuos naujus turkų serialus, kurie dabar Lietuvoje tapo religija.
Beje, turkų serialai – naujausias mūsų atradimas. Ką tik parodėme „Tūkstantį ir vieną naktį”, dabar rodome „Uždraustą meilę”, netrukus pradėsime rodyti sultono Nuostabiojo meilės istoriją – biografinę dramą „Didingas amžius”.
Estai, mūsų sėkmės įkvėpti, įsigijo turkišką serialą, rodo jį geriausiu laiku ir džiaugiasi reitingais. Kadangi vis dar madinga varžytis su estais, galiu pasakyti, kad tapome jiems pavyzdžiu!
– Išduokite paslaptį – ar kitose televizijose randate sau ką nors įdomaus?
– Tai, ką rodo konkurentai, – visada įdomu. Kaip kitaip juos pažinsi?

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.