Ž.Grigaitis pastebėjo, jog pastaruoju metu nemažai skrydžių bendrovė iš verslo klientų „atėmė“ daug privilegijų. Verslo klasės salone jis pasigenda erdvės ir gardaus maisto.
Verslininkas sakė esąs nustebintas, kad „Turkish airlines“ net netolimuose skrydžiuose įsipareigojo keliautojams tiekti valgius, paruoštus garsiausių pasaulio virtuvės šefų. Pastarųjų avialinijų paruoštas maistas yra pripažintas geriausiu iš visų, planetos oro erdvę raižančių kompanijų. Kartais verslo klasės klientus juo palepins ne tik stiuardesės, bet ir patys virtuvės meistrai.
Ž.Grigaitis, daugelio aviakompanijų laikomas VIP klientu, pasakoja, kad norint tinkamai pasirengti susitikimams su užsienyje gyvenančiais verslo partneriais ar užsakovais, net kelias valandas trunkančiuose skrydžiuose privalo pailsėti. Tam reikia patogių krėslų, daug vietos kojoms, erdvės, asmeninio televizoriaus, pagalvės.
„Kartą buvau itin nustebintas, kai skrisdamas į Melburną lėktuve buvau pavaišintas lietuviškais ledais!“, – prisiminė Ž. Grigaitis.