„Iki šiol Lietuvoje dviratininkai galėjo „puoštis“ tik kelininkų liemenėmis, kurios daugeliui kelia antipatiją – jos kiek nuobodžios, vienodo dizaino ir dydžio. Tad dalis dviratininkų gėdydamiesi vengia jas dėvėti, kas yra didžiulė grėsmė jų saugumui.
Todėl ir sukūrėme „SauGO“ liemenes, kurios yra įvairių dydžių, spalvų ir modelių, skirtingai dekoruotos atšvaitais, o taip pat – siuvamos rankomis,“ – kalbėjo naujojo prekės ženklo įkūrėjos Aistė Balytė ir Rita Griguolaitė.
Mados industrijos naujokėms pritarė ir dainininkė Augustė Vedrickaitė, jau išbandžiusi „SauGO“ liemenes: „Teko girdėti žmones kalbant, kad dviratininkai su liemenėmis ar šalmais atrodo mažų mažiausiai juokingai ar kvailai.
Mano nuomone, blogai atrodo tik tie dviratininkai, kuriuos kelyje, jų nepastebėję, kliudo automobilių vairuotojai... Vis tik suprantu tuos, kuriems prieš sėdant ant dviračio nesinori vilktis ryškiai geltonų, dažnai per didelių ir vienodų liemenių. Juk visada visi norim atrodyti gražiai.“
„SauGO“ prekės ženklo įkūrėjos Aistė ir Rita save vadina aistringomis dviračių mylėtojomis ir funkcionaliai mąstančiomis merginomis: „Mums būdingas labai moteriškas mąstymas – noras ne tik judėti saugiai su dviračiu, bet ir atrodyti patraukliai, pasitikėti savimi. Susipažinome dirbdamos toje pačioje srityje – marketinge, ir siekdamos tobulėti sukūrėme „SauGO“.
Pasak merginų, idėja gimė praėjusiais metais, kai įstatymo tvarka buvo priimtas nutarimas, jog dviratininkai privalo dėvėti šviesą atspindinčias liemenes.
Naujausiais Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2014 m. keliuose iš viso buvo sužeista 312 dviratininkų, žuvo – 19. 2014 m., palyginti su 2013 m., keliuose žuvusių dviratininkų skaičius padidėjo 5,6 proc.
2015 m. Lietuvos kelių policijos tarnybos duomenimis, 5 % avarijų Lietuvos keliuose įvyksta dėl dviratininkų kaltės. „SauGO“ siekia paskatinti daugiau lietuvių rūpintis savo ir savo artimųjų saugumu.