Šis naujausių nuotraukų-apgavikių rinkinys yra tarsi įspėjimas visiems, besiruošiantiems vykti atostogauti į viešbučius, kuriuos matė tik reklaminėse nuotraukose. Kai kurie nuotraukų pagražinimai tokie akivaizdūs, jog sunku patikėti, kad matomas tas pats pastatas.
Štai viešbučio „Sugar Cane Club“ Barbadose reklaminė nuotrauka vaizduoja baseine šampanu besimėgaujančią porą, o fone matosi gultai bei augalų įvairovė. Realybėje tai tėra mažytis negilus baseinėlis. Nuotraukose taip pat galima pamatyti, kaip puikiai atrodo kartu su interjero dizaineriais parengtos viešbučių kambarių nuotraukos, kaip kompiuteriu pakoreguojamas vaizdas už kambario lango, itin daug turistų priimantis viešbutis vaizduodamas kaip ramybės oazė. Nemalonu žiūrėti ir į tikrąsias viešbučių restoranų nuotraukas, demaskuojančias nešvarą bei maisto pasirinkimo skurdumą, taip pat kompiuterinėmis programomis panaikintus statybų kranus arba net ištisus pastatus.