Apie tai, ar tikėjosi, kad tokio populiarumo sulauks jo daina, ir kaip reaguoja į visus pajuokavimus naujienų portalui lrytas.lt sutiko papasakoti pats kūrėjas V.Baumila.
Birželio 11 dieną išleista daina šiuo metu turi jau 2,5 milijono peržiūrų „Youtube“ bei virš pusės milijono perklausų „Spotify“ platformose. Tokios sėkmės sulaukusią dainą „Kunigunda“ jau drąsiai vadinama šios vasaros hitu.
„Tikėjomės, jog ji taps visai smagi, vasariška daina, bet kad tokio populiarumo ir tokio bumo – tikrai ne. Kukliau šiek tiek vertinome su kūrėjais šitos dainos sėkmę.“
V.Baumila sakė, kad kurdamas dainas visada tikisi, jog jas išgirs kiek įmanoma daugiau žmonių.
Lengvai įsimenama melodija bei skambiai surimuoti žodžiai daugeliui taip įstringa į galvą, jog net nenorėdami ją ima niūniuoti.
Pats V.Baumila teigė, kad žmonių pasidalijimą į dvi stovyklas – klausančių ir ne – vertina labai natūraliai: „Daina arba bet koks kitas reiškinys, kai jis tampa ypatingai populiarus, žmonės pasidalina į dvi stovyklas ir abejingų tam reiškiniui nebelieka. Būna tik už arba prieš.“
Būtent dėl šio „susiskaldymo“ internete ėmė rastis vis daugiau pajuokavimų-memų iš abiejų pusių.
Paklaustas, kaip į tai reaguoja, V.Baumila prisipažino, jog tiek patys memai, tiek „TikTok“ platformoje kuriami humoristiniai vaizdo įrašai su daina „Kunigunda“, jį labai prajuokina.