Tai – prekybos centro daugiaaukščio parkingo penktajame aukšte įkurta zona smagiems susitikimams, gyvai muzikai bei lauko renginiams, iš kurios atsiveria nuostabūs sostinės senamiesčio vaizdai.
Net 1500 kvadratinių metrų lauko erdvė bus skirta įvairiems koncertams, renginiams, filmų peržiūroms ar tiesiog poilsiui po darbų, atsipalaidavimui su draugais.
Sukūrė erdvę tiek viešiems, tiek ir uždariems renginiams
„Vasara yra metas, kai nesinori praleisti progos paganyti akis žalumoje, pabūti lauke, susitikti su draugais. Daugelis didmiesčių gyventojų ieško prieglobsčio užmiestyje, keliauja į kurortines vietas, ne išimtis ir vilniečiai. Vis dėlto labai daug žmonių lieka dirbti Vilniuje, pavaduodami atostogaujančius kolegas, palaikydami sostinės infrastruktūrą, priimdami miesto svečius ar atvykstančius paviešėti draugus, kuriems rūpi pasigrožėti sostine. Mūsų „Upės terasa“ kaip tik ir gali tapti vieta susitikti bičiuliams ilgais ir šiltais vasaros vakarais, o ypač dabar, kai visi esame pasiilgę ir bendravimo, ir renginių“, – sako prekybos centro CUP vadovė Ona Nevinskienė.
Nauja laisvalaikio, restoranų ir koncertų erdvė apima visą prekybos centro penktojo aukšto plotą daugiaaukščiame parkingo pastate.
Iš viso 1500 kv. metrų ploto net 1200 kv. metrų bus skiriama renginiams, o likusioje dalyje yra įsikūrę restoranai. „Upės terasoje“ galės būti organizuojami ne tik vieši renginiai, bet ir uždari vakarėliai, draugus ar bendradarbius, verslo bendruomenes ar partnerius suburiančios šventės.
Dar visai neseniai čia pradėję veikti restoranai „Manami“, „Charlie Pizza“ ir „Kinų perlas“ jau dabar tapo didele CUP lankytojų traukos vieta.
Čia lankytojai gali pasimėgauti skaniais patiekalais, akį džiugina nuostabūs senamiesčio vaizdai – puikiai matyti Gedimino pilis, Arkikatedros varpinės bokštas, senamiesčio bažnyčių stogai, Vilniaus televizijos bokštas.
Nauja erdvė – CUP vizijos ir strategijos dalis
„Kartu su savo nuomininkais karantino atlaisvinimus pasitinkame pasiruošę. Kai viskas buvo labai apribota, dėmesį skyrėme ne tik naujoms stacionarioms terasoms atnaujinti ar įrengti, pasirūpinome naujomis lauko durimis, bet ir projektavome naujas didesnes susitikimų ir susibūrimų erdves. Atėjo laikas mūsų naujai zonai tapti svarbia mūsų prekybos centro koncepcijos dalimi. Be to, puikus naujai įsikūrusių restoranų startas jau dabar kviečia galvoti apie restoranų zonos plėtrą“, – pastebi O.Nevinskienė.
Jos manymu, tokia laisvalaikio, restoranų ir koncertų erdvė labai reikalinga daugeliui gerai žinomoje, geografiniu požiūriu puikioje sostinės vietoje, kur viskas arti – gamtos žaluma su upe ir išvaizdžia pakrante, senamiestis ir viskas, ko kiekvieną dieną reikia mūsų gyvenimo komfortui.
Prekybos centro vadovė tikisi, kad „Upės terasa“ taps ne vieno renginio organizatoriaus sprendimu, renkantis vietą šventei. Be koncertų, čia galės būti organizuojamos filmų peržiūros, stebimos sporto varžybos.
Laukų terasų – vis daugiau
O.Nevinskienė taip pat atkreipia dėmesį, kad nauja erdvė organiškai papildo vis ilgėjantį CUP lauko terasų sąrašą. Neseniai terasų aštuonetuką, kurį valdo atskiri prekių ženklai – „Grill Terrace“, „Grill London“, „Vero Cafe“, „Huracan Coffee“, „Green Cafe“, „Džiugas“, „Crustum“ ir „Subway“, papildė žinomo picerijų tinklo „Charlie Pizza“ ir Azijos virtuvės restoranų „Manami“ bei „Kinų perlas“ lauko terasos – jos įsikūrė naujoje penkto aukšto zonoje. Greitai čia įsikurs ir „Can Can“ lauko terasa.
„Upės terasoje“ numatomų renginių programa bus skelbiama CUP prekybos centro svetainėje ir „Upės terasos“ „Facebook“ bei „Instagram“ paskyrose @upesterasa.
Pirmąją startuojančios koncertų programos dieną – liepos 1-ąją – naujoje erdvėje pasirodys legendinė grupė „Rondo“.
Numatyta, kad šiltuoju sezonu koncertai vyks 1–2 kartus per savaitę, o į vasaros meniu pristatančius restoranus bei pasigrožėti senamiesčio vaizdais „Upės terasa“ kvies kiekvieną dieną.