„Pirmadienį 8.10 val. vietos laiku gavome iškvietimą dėl pašlijusios žmogaus sveikatos. Atvykę jau radome 49-erių vyro lavoną“, – žiniasklaidai pranešė pareigūnai.
49-erių vyras rastas negyvas savo namuose. Ekspertai vis dar bando nustatyti jo staigios ir netikėtos mirties priežastį.
Skandalingoji grupė išgarsėjo dar devintojo dešimtmečio pradžioje.
Išvešėjus reivo vakarėlių kultūrai, „The Prodigy“ pataikė ant bangos.
Jau pirmasis dėmesį atkreipęs kūrinys „Charly“ su aiškiomis užuominomis į narkotikus išpopuliarėjo visoje Didžiojoje Britanijoje.
Pašėlusio greičio ritmai, kompiuteriu paploninti balsai – „The Prodigy“ tuo metu atspindėjo euforišką, kvaišalų persmelktą britų šokių muzikos sceną.
Vėliau grupės skambesys ir įvaizdis keitėsi – pasaulinę šlovę pelniusiame 1997-ųjų albume „The Fat Of The Land“ skambėjo daug gitaros garsų ir roko dvasiai artimų brutalių muzikos kirčių.
Kitaip nei daugelis kitų elektroninės muzikos atlikėjų, kurie slėpėsi už vaizdo projekcijų ir nelįsdavo į scenos priekį, „The Prodigy“ turėjo ir tebeturi ryškų įvaizdį. Užtenka prisiminti vaizdo klipą „Firestarter“, dėl kurio 1996-aisiais Europos televizijos kanalus užplūdo pasipiktinusių tėvų laiškai.
Vieni guodėsi, kad prisižiūrėję į ragus išsiskutinėjusio K.Flinto veidą jų vaikai negali užmigti, kiti – kad agresyvi daina apie ugnį gali paskatinti padegti namus. Dar didesnį skandalą sukėlė garsaus švedų režisieriaus Jono Akerlundo sukurtas dainos „Smack My Bitch Up“ klipas. Kūrinys ir klipas buvo užsipulti, neva ragina smurtauti prieš moteris.
„The Prodigy“ tris sykius lankėsi ir Lietuvoje – 2005 ir 2016-aisiais koncertavo Vilniaus „Siemens“, 2012-aisiais – Kauno „Žalgirio“ arenoje.
Pernai grupė pasirodė Latvijos festivalyje „Positivus“ ir išleido septintąjį albumą „No Tourists“.
Nors didžiosios grupės šlovės akimirkos buvo praėjusio amžiaus pabaigoje, „The Prodigy“ iki šiol vertinama kaip viena efektingiausių elektroninės šokių muzikos grupių.
Roko elementus ir pankišką energiją į savo muziką įlieję muzikantai scenoje kurdavo energingus šou, po kurių nuo scenos nulipdavo, apsipylę prakaitu.
Jie garsėjo ir skrupulingu požiūriu į įvaizdį – pavyzdžiui, fotografams koncertų metu leisdavo įamžinti ir publikuoti tik vieną-dvi nuotraukas.
Prikimusiu, agresyviu vokalu ir pamišėliškais šokių judesiais garsėjęs K.Flintas su savo keista šukuosena ir skvarbiu žvilgsniu buvo „The Prodigy“ vizitinė kortelė, nors pagrindinis muzikos kūrėjas yra kitas – už krūvos sintezatorių scenoje pasislėpęs Liamas Howlettas.
K.Flintas praėjusio dešimtmečio pradžioje buvo sukūręs solinį projektą „Flint“, tačiau jis nesulaukė didelės sėkmės.
Atlikėjas buvo vedęs japonų diskžokėją Mayumi Kai, garsėjo aistra motociklų sportui ir dalyvaudavo varžybose.
Vos prieš kelias savaites „The Prodigy“ surengė koncertų turą Australijoje – jos ateitis po K.Flinto mirties yra neaiški.
Žinią apie K.Flinto mirtį socialiniame tinkle "Instagram" patvirtino grupės lyderis L.Howlettas. Jis atskleidė ir mirties priežastį, kurios negalime šiame tekste įvardyti dėl Lietuvoje galiojančių įstatymų. L.Howletto įrašas: