„Vaizdo klipas turi dvi siužetines linijas, jo kompozicijos pagrindas - iš naujo pasikartojanti istorija“, - pasakoja vaizdo klipo bendraautoris, latvių režisierius Eduardas Riazancevas. „Norėjosi išlaikyti trumpametražio filmo stilistiką, todėl su Marija pasirinkome kinematografinį apipavidalinimą, mano nuomone, atitinkantį dainos prasmę ir skambesį“.
„Filmavimui viskas buvo paruošta dar rudenį. Visa kūrybinė komanda laukė, kol iškris sniegas. O jis iškrisdavo ir per porą valandų ištirpdavo. Todėl filmuoti pradėjome tik įpusėjus žiemai, nors jau manėme, kad reikės kurti planą B ir keisti scenarijų į pavasarinį variantą, kur vietoj sniego kris žiedlapiai, kaip būna Bolivudo filmuose“, - šypsosi Marija. „Tačiau sulaukėme tinkamų orų ir nufilmavome vieną vaizdo klipo dalį Vilniaus Verkių regioniniame parke, o kitą - poilsio komplekse. Montavimo darbus režisierius atliko Rygoje.“
„The Snow“ - ketvirtasis albumo „Eternity of Dreams“ singlas. Beje, atlikėja yra išleidusi ir albumo versiją rusų kalba „Snov beskonečnost“. Abu albumai sulaukė puikių muzikos mylėtojų įvertinimų ir atsiliepimų. Švedų muzikos prodiuseriai pasiūlė atlikėjai bendradarbiauti bei apsvarstyti dalyvavimo "Eurovizijoje" galimybę.
Vyriausias Rusijos "Intermedia" žiniasklaidos agentūros redaktorius, muzikos žurnalistas Aleksejus Mažajevas albumų apžvalgoje atsiliepia, kad liko sužavėtas švelniu atlikėjos balsu: „Marijos Akelan albumai tai naujas ryškus Baltijos muzikos kokybės pavyzdys“.
Naujasis Marijos klipas:
Internetinės muzikinės enciklopedijos Zvuki.ru vyr. redaktorė ir įkūrėja Sonia Sokolova rašo: „Melodingos, įsimintinos ir labai nuostabiai padarytos Marijos Akelan dainos tikrai patiks tiems, kas mėgsta muzikoje gilumą“.
Pati atlikėja nuoširdžiai džiaugiasi albumo sėkme: „Man, kaip muzikos kūrėjai, labiausiai rūpėjo, kad visų pirma aš pati būčiau patenkinta dainų skambesiu. Be abejo, aš atsižvelgiau į artimų žmonių, kurių nuomonę aš gerbiu, patarimus. Tai, kad albumas teigiamai įvertintas profesionalių muzikos ekspertų, irgi turi nemažą reikšmę, juk jų objektyvi nuomonė gali įtakoti, nukreipti tolimesnę menininkų kūrybą.