Kaip teigia grupės „MaNNazz“ įkūrėja ir vokalistė Kamilė Kielaitė-Sienkievič, Adrianas vaizdo klipe atsirado visiškai atsitiktinai.
„Pati daina tiesiog prašėsi judesio, todėl kai tik pradėjome galvoti apie vaizdo klipą, iškart supratome, kad tai turi būti šokis. Tada prasidėjo nelengvos šokėjo paieškos, nes jis turėjo būti ne tik geras šokėjas, bet ir geras aktorius. Ir tikra Dievo dovana, kad Adriano žmona, pamačiusi mūsų idėją, parašė pati, o susipažinę su tuo, ką daro Adrianas, nebeturėjome abejonių, kad jis ir bus pagrindinis klipo veikėjas“, – pasakojo K.Kielaitė-Sienkievič.
Režisūrinę liniją K. Kielaitė-Sienkievič sukūrė kartu su režisieriumi Aleksandru Špilevojumi, grupės vadybininku Osvaldu Vageliu ir montuotoju bei operatoriumi Mantu Sadausku.
„Darbai buvo įtempti, nes laiko turėjome labai mažai, bet šiandien žiūrėdama į rezultatą esu maloniai nustebusi, kaip per tokį trumpą laiką sugebėjome padaryti, kas atrodytų neįmanoma. Mūsų šokėjas Adrianas gyvena Kaune, tad jam su žmona teko net pas mus pagyventi. Ir tos trys filmavimo paros pralėkė kaip viena, komanda dirbo labai sklandžiai. Turėkime omenyje, kad lauke spaudė 10 laipsnių šaltukas, o Adrianui teko šokti tik su kostiumu sąvartyne“, – filmavimo užkulisius atidengė K.Kielaitė-Sienkievič.
Pasak grupės „MaNNazz“ vadybininko O. Vagelio, šiuo vaizdo klipu norėjosi atkreipti visuomenės dėmesį ne tik į aplinkosaugos problemas, bet ir parodyti vidinę žmogaus kovą bei išgyvenimus.
„Norėjome pabrėžti ir išryškinti kontrastus, atskleisti pagrindinio klipo herojaus dvilypumą ir savęs paieškas. O mintis už viso to slypi labai paprasta – kad prie gamtos išsaugojimo visų pirma galime prisidėti keisdami savo kasdienius įpročius, nors tai padaryti tikrai nėra lengva“, – sakė O.Vagelis.
Šį šeštadienį, vasario 16 d., grupė „MaNNazz“ pasirodys antrajame nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos pusfinalyje, kur kovos dėl patekimo į finalą. Pirmąjį atrankos etapą grupė laimėjo, tačiau šįkart konkurencija bus žymiai atkaklesnė, o „MaNNazz“, be jokios abejonės, atstovaus alternatyviajai pop muzikai.
„Džiaugiuosi, kad tiek vaizdo klipas, tiek pati mūsų daina nėra eurovizinis standartas, nėra komercija, ir aš manau, kad būtent taip ir turėtų vystytis mūsų „Eurovizija“. Laikas pradėti mąstyti du žingsnius į priekį“, – sako K.Kielaitė-Sienkievič.