2013-aisiais ji išleido debiutinį solinį brandžios popmuzikos albumą „Optinė apgaulė“, pelnė M.A.M.A. apdovanojimą, o tada pasuko daug kam netikėtu keliu. Elektroninės muzikos ir popscenoje iki tol matyta moteris nusprendė visa galva pasinerti į džiazą - atsirado projektas „Jazz Miniatures“, kuriame ji muzikuoja su kontrabosininku Vyčiu Nivinsku, pianistu Andrejumi Polevikovu ir būgnininku Dariumi Rudžiu.
Tai - vieni ryškiausių Lietuvos trisdešimtmečių kartos džiazo muzikantų, todėl ir tikimasi iš jų daug. Laimei, grupės veikla nepanaši į gana dažnai pasitaikančią formulę - susirinksime, surepetuosime kelis žinomus užsienio kūrinius ir lengvai užsidirbsime koncertuose (muzikantų pasaulyje tai populiariai vadinama "chaltūra").
„VII“ yra jau antrasis kvarteto albumas (pirmasis pasirodė 2013-ųjų pabaigoje), ir šįkart jame - tik originalūs kūriniai pagal pačios Giedrės tekstus. Melodingi, gerai išvystyti, jie nekelia jokių revoliucijų, bet spindi puikiomis muzikantų improvizacijomis, atskleidžia visas Giedrės balso galimybes - nuo jai taip gerai tinkančio žemo registro (vienintelėje angliškai skambančioje dainoje „I Will Come“) iki švelnaus trapumo („Diena paleista vėjais“) ir šiek tiek agresyvumo („Kritai man į akis“).
Nuo „Empti“ laikų gerbėjus žavintys Giedrės žaidimai žodžiais išliko ir čia - su daug asmeniškumo ir žaviomis užuominomis apie kūną, karą, šeimą, baimę, meilę ir nusivylimus. Skambesiu tai labai toli nuo „Empti“, bet ir čia - tokia pati aistra nuotykiams ir netikėtoms metaforoms dainų tekstuose.
Svarbu ir tai, kad visi šioje grupėje - lygiaverčiai. Kiekvienas instrumentas albume turi pakankamai erdvės kvėpuoti, subtiliai susipynę garsai pasakoja džiazo istoriją, kuri galėjo būti sukurta ir prieš kelis dešimtmečius - nėra jokių bandymų pataikyti į madą.
„Aš vis dar bijau vairuoti ir plaukti“, - kūrinyje „Draugai“ dainuoja Giedrė. Dainuoti džiazo ji nebijo - ir labai gerai. Pasibaigus 42 albumo minutėms, jis atrodo gerokai per trumpas.
Įvertinimas - 8 iš 10.
Daina "Nepagautas - ne vagis":