Prieš keletą metų ne tik Lietuvoje išgarsėjęs, hitu „Walking With Elephants“ užsienio „topus“ užkariavęs Marijus Adomaitis turi puikią priežastį švęsti – pagaliau išleistas debiutinis jo albumas „Queen“.
Dviejose kompaktinėse plokštelėse – ir jau žinomi hitai, ir daugeliui dar negirdėti elektroninės šokių muzikos kūriniai, prie kurių ranką pridėjo ir būrys įvairių žanrų muzikantų.
Įrašyti „Queen“ kūrinius padėjo užsienio atlikėjai Jonatanas Bäckelie, ALX, Londone gyvenanti lietuvių dainininkė Monika Liu, garsusis pianistas Petras Geniušas, Vokietijoje gyvenantis violončelininkas Vytautas Sondeckis, džiazo bosistas Domas Aleksa, būgnininkas Marijus Aleksa ir styginių nonetas, kuriam vadovavo dirigentas Ričardas Šumila.
Ambicingame albume Ten Walls kūrybos istorija, anot paties Marijaus, pasakojama per muziką, poeziją ir nuotraukas.
„Jis atspindi įvairius mano gyvenimo etapus, kuriuos vienija muzika. Čia girdisi mėgstamiausia vaikystės pasaka, garsai, įrašyti kieme Vilniuje, net meditacijų posmai“, – pasakojo M.Adomaitis, į albumo kūrinius sulydęs įvairius stilius, nuo džiazo iki hauso ir švelnios elektronikos.
Vos kartą per metus Lietuvoje koncertuojantis atlikėjas ir šįsyk savo pasirodymui pasirinko „Loftą“, kuriame Ten Walls pirmą sykį pasirodė dar 2015-aisiais.
Apšvietimo technika buvo sukabinta ne tik scenoje, bet ir visoje salėje – įsisiautėjus muzikos ritmams, minia suošė iš pasitenkinimo, kai tobulai su muzika suderinti spinduliai pradėjo šėlti tarp žiūrovų. Įgarsinimo technika – tokia galinga, kad nuo „Lofto“ pertvarų ant žiūrovų galvų ne kartą pabiro dažai.
Apie vienuoliktą valandą vakaro į sceną žengęs Marijus atrodė kuklus ir kiek nervingas – kaip visada. Bet netrukus prisidegė pirmąją iš daugelio vakaro cigarečių, įsijautė į hipnotizuojančius ritmus, suplojo delnais ir virto tokiu, kokį jį elektroninės muzikos gerbėjai žino nuo Meksikos iki Dubajaus – minią tobulai valdančiu garsų šamanu.
Netrukus už Marijaus nugaros įsižiebė didžiulis ekranas su specialiomis vaizdo projekcijomis – nuo abstrakčių geometrinių figūrų iki gamtos vaizdų ir sporto salėje prakaituojančio sportininko. Kiekvienas vaizdas – tobulai priderintas prie muzikos.
Rezultatas – efektingas garso ir vaizdo šou, su muzika, kuri nesiorientuoja į šokių aikštelių madas, tačiau sėkmingai buria vis didesnius ja besižavinčių būrius.
Skandalinga istorija, pristabdžiusi Marijaus karjerą, neišblaškė tų, kurie trečiadienį atėjo į „Loftą“, meilės. Ir ne tik jų – Ten Walls išlieka geriausiai žinomas lietuvių elektroninės šokių muzikos kūrėjas pasaulyje.
Praėjusių metų pabaigoje jis kartu su režisiere Dalia Ibelhauptaite pristatė elektroninę operos „Karmen“ versiją, o šįmet, kuždamasi užkulisiuose, turi daug galimybių susigrąžinti pozicijas, iš kurių buvo priverstas trauktis dėl kvailų feisbuke parašytų žodžių.
Kalbama, kad galimybe rengti lietuvio pasirodymus jau domisi ne vienas žinomas užsienio festivalis, tarp jų – ir tie, kurie nuo jo kurį laiką buvo nusisukę.
Dar šį mėnesį Ten Walls albumo pristatymo koncertai įvyks Portugalijos, Italijos, Vokietijos, Ispanijos klubuose.