Tačiau dainininko kūrybinė grupė buvo paprašyta ištrinti šį įrašą iš „Youtube“, o šį prašymą inicijavo pasaulinio lygio kompanija „BMG“, kadangi ši tarptautinė leidybinė įmonė pateikė išskirtinį pasiūlymą Lietuvos atlikėjui.
Vos per dvi savaites Sasha Song naujasis vaizdo klipas ir daina „Never Felt Like This Before“ surinko daugiau nei 100 tūkstančių peržiūrų, o apie tai rašė didžiausi „Eurovizijos“ naujienų portalai, dainininko interviu buvo verčiami į įvairias pasaulio kalbas, palaikymo „Eurovizijos“ atrankoje jis sulaukė net iš kitų žemynų.
„Šią dainą prodiusavo kompanijos BMG muzikos prodiuseris Justinas Mercelina. Iškart po dainos pasirodymo viešumoje gavome oficialų pasiūlymą iš BMG tiesiogiai dirbti su jais – padaryti naują dainos „Never Felt Like This Before“ suvedimą ir garso korekcijas, kurios perkeltų dainos skambesį į visiškai kitą lygį.
Taip pat pasiūlyme buvo aptarta, jog jie investuos pinigus į kūrinį iš savo įmonės kapitalo. Šį darbą padarys pripažintas geriausiu Olandijos muzikos prodiuseris Boaz van de Beatz, kuris prodiusavo ne vieną dainą atlikėjams Diplo, „Major Lazer“ ir kitiems. Šis garsus prodiuseris specialiai dėl šio darbo išvyko į Los Andželą, tam, kad turėtų reikiamą techniką patobulinti kūriniui“, – sako atlikėjas Sasha Song.
Paklaustas, ar negaila ištrinti vaizdo klipo iš „YouTube“ su daugiau nei šimtu tūkstančių peržiūrų, atlikėjas tvirtai teigia, jog dėl kokybės ir gero produkto nebaisu paaukoti šį dainos populiarumą simbolizuojantį skaičių.
Sashos Song pasirodymas „Eurovizijos“ atrankoje: