Likus vos kelioms dienoms iki renginio, bene garsiausias elektroninės šalies muzikos scenos duetas Jonas Nainys ir Rolandas Mackevičius skelbia populiariausius šių metų „Radistų“ hitus.
„Šie metai yra fantastiški: išleidome albumą „On Road“, surengėme didžiausią festivalio istorijoje „Radistai Village‘16“, Trakuose pristatėme elektroninės muzikos naktį „Radistai Castle“, o šį šeštadienį kviečiame visus į rekordinį šou – „Radistai Future Arena Show 2016“, – sakė Jonas Nainys.
„Labai visų pasiilgome, todėl galime garantuoti, kad pirmąjį žiemos šeštadienį švęsime taip, kaip niekada!“ – teigė R.Mackevičius.
Populiariausių šių metų „Radistų“ kūrinių penketukas.
5 vieta – „We Are“ (510 tūkst. peržiūrų).
Populiariausių „Radistų“ kūrinių penketuką pradeda kartu su atlikėja Beatrich įrašytas kūrinys „We Are“, kurį „YouTube“ kanale yra peržiūrėtas daugiau nei 510 tūkst. kartų.
Vos prieš daugiau nei metus metus socialiniuose tinkluose atrasta 17-metė dainininkė iš Šilutės muzikos mokyklos nelankė, tačiau savarankiškai tobulino talentą, išmoko groti gitara. Rimtų prodiuserių dėmesį Beatrich atkreipė jau su pimuoju kūriniu „I Need The Beat“.
Atlikėja, kuri neseniai radijo stotims išsiuntė pačią naujausią savo dainą „About“, tiki, kad jai pavyks nuoširdumu uždegti „Radistai Future Arena Show 2016“ publiką.
4 vieta – „Wicked Games“ (616 tūkst. peržiūrų).
Ketvirtas pagal populiarumą Radistų hitas yra kartu su Donatu Montvydu įrašytas duetas „Wicked Games“, kuris „YouTube“ kanale peržiūrėtas daugiau nei 616 tūkst. kartų. Kelią į muzikos gerbėjų širdis lengvai radusi daina yra vienas stipriausių albumo „On Road“ kūrinių, kurio priedainį dainuoja visi Donato ir „Radistų“ gerbėjai.
3 vieta – „Dirty Mind“ (1 mln. peržiūrų).
Trečioje vietoje atsidūrė „Radistų“ ir populiarios vokiečių grupės „SONO“ vokalisto bendras Lennarto Salomono kūrinys „Dirty Mind“, kuris „YouTube“ kanale peržiūrėtas daugiau nei 1 mln. kartų. Sėkmę dainai lėmė JAV nufilmuotas nespalvotas vaizdo klipas, kuriame su „Radistais“ įsiamžino ir „Humoro klubo“ atstovas Mantas Katleris.
2 vieta – „Breathe In“ (1,1 mln. peržiūrų).
Antroji vieta atiteko „Radistų“ prodiusuotam Daddy Was A Milkman dainos „Breath In“ remiksui, kurį „YouTube“ kanale paržiūrėjo beveik 1 mln. 200 tūkst. muzikos mylėtojų. Daugelio melomanų nuomone, „Breath In“ tapo didžiausiu 2016-ųjų vasaros hitu. Žaibiškai išpopuliarėjęs Daddy Was A Milkman šiemet yra bene ryškiausias lietuviškos muzikos debiutantas, į kurio albumo pristatymo koncertus Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje išpirkti visi bilietai.
1 vieta – „On Road“ (3.5 mln. peržiūrų).
Pačiu populiariausiu šių metų Radistų hitu tapo titulinė albumo „On Road“ daina, kuris „YouTube“ kanale peržiūrėtas daugiau nei 3 mln. 500 tūkst. kartų. Didžiausios sėkmės sulaukusio instrumentinio elektroninės muzikos kūrinio vaizdo klipe įamžintos Radistų atostogų Brazilijoje, Maldyvuose ir Šri Lankoje.