Klipe transliuojamą ir atlikėjų įvaizdžiui būdingą tamsią ir klampią aplinką kurti padėjo galerijoje eksponuojami legendinio Henriko Čerapo tapybos ciklo „Dirvonai“ (1990-95) artefaktai.
Eksperimentinį filmą primenantį kūrinį sudaro penkios dalys, kurios per skirtingas video technikas sujungia vaizduojamąjį meną, animaciją, sportą bei kraują. „Moteris“ klipe provokuoja – atsisako raudonų lūpų, saldžių bruožų bei švelnių judesių. Ji gaivališka, nežabojama ir vienija išties skirtingus transformuotus herojus: kultūristus, fechtuotojus, menininkus ir... šunis.
„Video klipas yra labai atviras interpretacijoms. Kaip ir kūrinys „Moteris“, kuris yra labai dinamiškas, kuriantis skirtingas nuotaikas, tad kūrybos procese, kurdami vaizdą dainai nutarėme sukurti daugialypę istoriją, kurios kiekviena dalis turėtų savo braižą ir atmosferą.
Mums labai svarbu vizualumas, skirtingų technologijų dermė. Tikimės sukelti diskusiją, nes patys nemėgstame meno, kuris yra savitikslis ir nesujaudina. Tikime ir tuo, kad klipas gyvens ilgą gyvenimą“,- sako grupės „Solo ansamblis“ nariai.
„Moteris“ – vienas sėkmingiausių debiutinio grupės albumo „Roboxai“ kūrinių. Netrukus atlikėjai naujais vizualiniais ir muzikiniais sprendimais su gerbėjais dalinsis ture „Sadance“ Lietuvos didmiesčiuose.
Jis prasidės lapkričio 25 dieną Kaune, klube „Orixo“, lapkričio 26-ąją „Solo ansamblis“ pasirodys Vilniuje, menų fabrike „Loftas“ kartu su scenos partneriais iš Minsko „Super Besse“, gruodžio 2 dieną turas tęsis Šiauliuose esančiame „Blic bar“ ir užsibaigs gruodžio 3-iosios vakarą Klaipėdos „Kaštone“.
„Solo ansamblio“ klipas „Moteris“ – lrytas.lt skaitytojų dėmesiui: