Kauno „Žalgirio“ arenoje naujausią savo albumą „The Book Of Souls“ pristatysianti grupė negali šio koncerto reklamuoti tokiais pačiais plakatais, kokie kabo Vakarų Europos, Šiaurės ir Pietų Amerikos miestų gatvėse.
Jie vaizduoja pabaisą Eddie – grupės simbolį daugybę metų. Plakatuose ir kitoje reklaminėje medžiagoje Eddie vaizduojamas su išplėšta širdimi rankoje. Nuo jos varva kraujo lašai.
Sprendimą uždrausti tokią reklamą priėmė Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba, pabrėžusi, kad toks koncerto pateikimas gąsdina vaikus ir šiaip nepilnamečius asmenis.
Nurodyta nutraukti tokią reklamą ir lauko stenduose, ir interneto svetainėse bei televizijoje.
Koncertą rengiančios agentūros „Live Nation Lietuva“ atstovas Deividas Afarjanc portalui lrytas.lt sakė, bet daugybę savo veiklos metų su tokiu draudimu susidūrė pirmą sykį.
Jis pastebėjo, kad iš 36 valstybių, kuriose demonstruojama tokia reklama, ji užkliuvo tik vienos šalies tarnyboms – Lietuvos.
„Sunku kažkaip vertinti. Mes tiesiog laikomės įstatymų, todėl tokios reklamos nebeliks“, – sakė koncerto rengėjas.
Jis pabrėžė, kad visus reklamos sprendimus, susijusius su jų koncertais, tokio lygio muzikantai priima patys – vietiniai organizatoriai savarankiškai nieko negali keisti.
„Sulaukę Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos sprendimo, mes susisiekėme su grupe ir pranešėme apie šią padėtį.
Grupė apstulbo, tris dienas svarstė, galiausiai davė leidimą pakeisti reklamą taip, kad kažką piktinančių detalių joje neliktų.
Dėl to mes patirsime papildomų išlaidų, bet taip jau yra“, – sakė D.Afarjanc.
Keletą dešimtmečių grojantys „Iron Maiden“ – viena populiariausių pasaulyje metalo ir sunkiojo roko grupių.
Į Lietuvą ji birželio 23-ąją atvyks pirmą sykį.