Į Lietuvą atvykstantis J.Views pristatė unikalų vaizdo klipą

2016 m. balandžio 14 d. 14:28
Daugiau nuotraukų (1)
Su žinia apie pasaulinę J.Views premjerą Vilniuje sutapo ir dar viena naujiena iš šio muzikos novatoriaus, kurio tikrasis vardas Jonathanas Daganas, stovyklos.
Instrumentininkas, prodiuseris, atlikėjas ir remiksų autorius J.Views toliau stebina muzikos ir technologų pasaulį. Prieš keletą dienų turinio naujienų portale „Mashable“ buvo pristatytas pirmasis pasaulyje muzikinis vaizdo klipas, kurio tempą sufleruoja žmogaus širdies ritmas.
Šio analogų pasaulyje neturinčio muzikinio vaizdo klipo sumanytojas – Vilniuje laukiamas, Lietuvą jau pažįstantis ir tuo labai patenkintas „Grammy“ nominantas J.Views.
Izraelyje gimęs, o dabar savo dienas Brukline (JAV) leidžiantis kūrėjas vėl sugalvojo neįprastą būdą ir priemonių pristatyti savo muziką. Išskirtinis vaizdo klipas ir naujausias J.Views singlas „#Almostforgot“ – dar vienas įrodymas to, kad technologijos keičia muzikos industriją ir vartotojų įpročius.
Pats vaizdo klipo peržiūros principas pakankamai paprastas, bet technologija, žiūrovo patirtys ir įspūdžiai – ne. Kiekvienas J.Views gerbėjas, įdiegęs šią programėlę savo išmaniajame telefone, turi galimybę peržiūrėti šį vaizdo klipą.
Žiūrovo rankos pirštas, uždėtas ant mobilaus įrenginio nugarėlėje esančios vaizdo kameros, iškart sufleruoja vaizdo klipo tempą. Vartotojo širdies ritmas čia veikia lyg metronomas. Įspūdinga animacija, sukurta specialiai šiam vaizdo klipui, priklauso nuo unikalaus širdies plakimo ritmo.
Taip kiekvienas šio vaizdo klipo žiūrovas kuria savitą J.Views vaizdo klipo versiją ir išmanaus telefono ekrane mato nuolat besikeičiantį savo širdies ritmą.
„#Almostforgot“ programėlę tikri melomanai ir naujausių technologijų fanatikai gali parsisiųsti iš specialaus šiam projektui sukurto puslapio adresu internete https://almostforgot.me. Tiesa, vaizdo klipą gali peržiūrėti tik „Android“ ir „iPhone“ išmaniųjų telefonų savininkai.
Šį projektą įgyvendino ir J.Views talkino su „NASA“ dirbanti skaitmeninės komunikacijos agentūra „Happy Monday“. Priminsime, kad J.Views projekto „The DNA Project“ namus internete taip pat sukurė ši kompanija. Praėjusiais metais už šį turinio projektą internete J.Views ir „Happy Monday“ pelnė ne vieną prestižinį apdovanojimą.
„Kanų liūtų“ apdovanojimuose J.Views ir komandai buvo įteiktas sidabras už geriausią interneto svetainės dizainą. Panašu, kad animacinis vaizdo klipas „#Almostforgot“ taip pat bus apdovanotas ir įvertintas.
Muzikos komunikacijos specialistas J.Views visai neseniai pakoregavo savo sceninį vardą ir pakeitė paskutinę šio vardo raidę. „Naujas etapas, naujas albumas, nauja galūnė“, – teigė visame pasaulyje žinomas muzikos prodiuseris J.Daganas, anksčiau veikęs po J.Viewz vardu.
Oficialiai patvirtinta, kad naujausias J.Views albumas muzikos įrašų parduotuves bei internetą pasieks gegužės 20 d. Visas šis J.Views kūrybinis procesas truko lygiai 401 dieną. Aplankytos vietos, sutikti ir įtaką albumo įrašams padarę žmonės, visa galybė garsų, naudotos priemonės ir instrumentai bei visos inspiracijos buvo dokumentuojamos ir perkeliamos į specialią šio projekto interneto svetainę.
Simboliška, jog ir pats įrašas paties autoriaus pavadintas „401 Days“.
J.Views albumo „401 Days“ įrašuose dalyvavo daug kviestinių vokalistų. Tarp jų – su Moby dirbanti Kanados vokalistė Kelli Scarr, australų multi-instrumentalistas ir „Grammy“ laimėtojas Gotye, Lietuvos publikai puikiai pažįstamas „Rhye“ lyderis ir balsas Mike'as Miloshas, nepriklausomo roko grupės „Wild Cub“ nariai, įtakingos britų leidyklos „4AD“ globojamas amerikiečių atlikėjas Lo-Fang ir žinomas austrų kompozitorius Manu Delago, kurio biografijoje puikuojasi bendri darbai su islandų muzikos diva Bjork ir „The Cinematic Orchestra“. Ši muzikos žvaigždžių rinktinė tapo „The DNA Project“ dalimi ir padėjo J.Views įgyvendinti jo tikslą.
J.Views bene pirmasis pasaulyje ištikimiausiems savo gerbėjams suteikė galimybę įsitraukti, stebėti ir įtakoti naujo albumo kūrimo procesą. J.Dagano vedama komanda užfiksavo ir su savo gerbėjais internete pasidalino kiekviena svarbiausia šio įrašo detale. Atrodo, kad jam pavyko.
Paaiškėjo ir kiti artimiausi J.Views planai. Betarpišką bendravimą su savo gerbėjais mėgstantis kūrėjas šią savaitę kreipėsi į savo fanus socialiniame tinkle ir ragino juos pažymėti koncertų erdves, miestus ir valstybes, kurias J.Views galėtų aplankyti šiais metais.
Aktyvus ir visada entuziastingas kūrėjas dar kartą mobilizavo savo gerbėjus internete ir vėl atkreipė muzikos žiniasklaidos dėmesį. Kvietimų ir raginimų koncertuoti J.Daganas per mažiau nei dvidešimt keturias valandas sulaukė faktiškai iš visų žemynų.
Būsimų koncertų geografija apima didžiąją dalį Europos, dalį Afrikos valstybių, Jungtines Amerikos Valstijas, Braziliją, Kanadą, Australiją ir Pietų Korėją. Bus įdomu sužinoti, kuriuos miestus savo pasirodymams pasirinks J.Views ir jam atstovaujanti agentūra.
Visuomet smagu, kai Lietuva nušluosto nosį visam likusiam pasauliui. Kaip jau buvo skelbta anksčiau, balandžio 28 d. pasirodymas Vilniaus menų fabrike „Loftas“ – pasaulinė „The DNA Project“ premjera ir išankstinė J.Views albumo „401 Days“ perklausa. Akivaizdu – tą vakarą Vilniuje nebus karštesnio taško ir tokio muzikalaus koncerto. Ypatingą ryšį Lietuvai jaučiantis kūrėjas tikisi, kad į šį, ko gero, svabiausią jo pasirodymą, užsuks visi esami ir nauji jo gerbėjai.
Kviečiame peržiūrėti „#Almostforgot“ vaizdo klipo pristatymą:
MuzikaJ.Viewsmenų fabrikas Loftas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.