Prieš pusantrų metų debiutavusi vilniečių grupė „The Roop“ rodo dideles ambicijas. Pristatyti savo muzikos ji vyko į didelę tarptautinę mugę MIDEM Prancūzijoje, sukūrė animacinį 360 laipsnių vaizdo klipą (sako, pirmąjį tokį pasaulyje), savo kūrinius tobulinti patikėjo žinomam australų įrašų režisieriui.
Visi keturi grupės nariai anksčiau grojo kitose grupėse, bet būtent „The Roop“, panašu, laiko svarbiausia savo karjeros galimybe.
Todėl pasirinktas kelias atrodo kiek netikėtai. Debiutiniame albume, kuris išleistas šią savaitę, „The Roop“ groja poproką – melodingą, gerai aranžuotą, bet gana senamadišką.
Jei pirmojoje dainoje „Chance“ gitaros primena airių grupę U2, vėliau (dainoje „The Rain“) pasigirsta ir britų „Coldplay“ maniera sugrotos būgnų kaskados, „74 Miles“ skamba kaip iš šimtų amerikietiškų grupių repertuaro. Vokalisto Vaidoto Valiukevičiaus (anksčiau žinomo Milanno slapyvardžiu) balsas – įdomus ir jausmingas, puikiai skamba, kai šis atlikėjas pasirenka dainuoti falcetu. Daina „In My Arms“ – išties graži baladė, bet vėlgi – be lašo modernumo.
Tai, žinoma, nereiškia, kad „The Roop“ muzika yra nevykusi, bet didelės intrigos joje rasti irgi nelengva. Grupei, kurią tenkina koncertai Lietuvos didmiesčių klubuose – tikrai neblogai. Tačiau „The Roop“ neslepia norų išgarsėti užsienyje, o pagal šio albumo muziką tai atrodo tiek pat menkai realu, kaip, pavyzdžiui, „Eurovizijos“ atrankos atradimui Valdui Lacko būti pakviestam koncertuoti džiazo festivalyje.
Kai „The Roop“ neseniai koncertavo festivalyje „Vilnius Music Week“, ekspertai siūlė jai išbandyti jėgas „Eurovizijos“ atrankoje arba miuzikle. Šių kelių rinktis visai nebūtina, bet norint pasiekti savo svajonių, kažką naujo šiems atlikėjams vis dėlto teks sugalvoti. „To Whom It May Concern“ – neblogas bandymas, bet „neblogas“ šiais muzikos pertekliaus laikais yra šiek tiek per mažai.
Įvertinimas – 7 iš 10. „The Roop“ vaizdo klipas „Not Too Late“: