Po ketverių metų pertraukos išleistas 27-erių britės diskas „25“, prognozuojama, vien JAV per savaitę bus parduotas maždaug 2,5 milijono egzempliorių tiražu (skaičiuojant fizines ir skaitmenines kopijas).
Parduotuvės „iTunes“ statistika rodo, kad šią savaite Adele albumas yra perkamiausias net 110 pasaulio valstybių.
JAV TV šou „Saturday Night Live“ ir britų televizijoje BBC albumą specialiais pasirodymais pareklamavusi Adele įrodė, kad yra ryškiausia šių dienų popmuzikos žvaigždė.
Stulbina tai, kad albumas „25“ JAV demonstruoja tokius pardavimo rezultatus, kokių muzikos verslas nematė nuo 1991-ųjų, kai albumų tiražų dar nebuvo smarkiai sumažinęs internetas.
Įspūdingų rezultatų pasiekė ir albumą reklamavęs vaizdo klipas „Hello“ – jis portale „YouTube“ per mėnesį peržiūrėtas 460 milijonų kartų.
Ankstesnis Adele albumas „21“ buvo parduotas daugiau nei 30 milijonų egzempliorių tiražu ir pelnė net septynis prestižinius „Grammy“ apdovanojimus.
„Esu dėkinga, kad apskritai galėjau išleisti albumą“, – internete savo sėkmę trumpai pakomentavo Adele, kol kas neatskleidusi, ar rengs „25“ pristatymo koncertų turą.
Beje, naujojo albumo „25“ negalima išgirsti srautinės transliacijos („streaming“) svetainėse, tokiose kaip „Spotify“ ar „Deezer“. Sprendimą nepateikti šio įrašo tokiose svetainėse Adele vadybininkai atskleidė, iki albumo pasirodymo likus vos porai dienų.
Minėtas svetaines nemažai muzikos kūrėjų ir atlikėjų kritikuoja dėl menkų už muziką gaunamų honorarų. Kai kurie artistai, pavyzdžiui, Taylor Swift ir Neilas Youngas, savo įrašus yra iš pašalinę iš šių svetainių.
Adele vaizdo klipas „Hello“: