Trečiadienį socialiniuose tinkluose greitai sklinda išradingas reklamos klipas, pristatantis kitą savaitę Anykščiuose vyksiantį festivalį „Devilstone“. Rokenrolo dvasią atspindintis kūrėjų „TwoDicks“ darbas žymimas „N-18“ ženklu.
„Kiekvienas savyje turime rokenrolo“, – skelbia minutės trukmės filmukas, kurio žvaigždės – nuogas lakstantis vyras ir dvi nuogakrūtės gražuolės, besikaitinčios ant pripučiamo čiužinio baseine.
Klipe skamba šįmet festivalyje skambėsianti muzika. Į renginį, kuris anksčiau turėjo lietuvišką pavadinimą „Velnio akmuo“, šįmet atvyksta švedai „Katatonia“ ir „Marduk“, kanadiečiai „Kataklysm“, graikai „Suicidal Angels“ ir daug kitų užsienio sunkiosios muzikos įžymybių.
Daugybės pasidalinimų feisbuke jau sulaukusį klipą susuko alternatyvos sluoksniuose gerai žinomi kūrėjai „TwoDicks“, pagarsėję, pavyzdžiui, grupės „ba.“ vaizdo klipu „Sugebėt pasikeist“.
„Norėjome kažko naujo. Paprastai metalo, roko festivaliai tiesiog paima nufilmuotus vaizdus iš ankstesnių metų, sumontuoja, ir tiek. Tai jau šiek tiek nuobodu.
„TwoDicks“ – iš kitokio muzikinio pasaulio, bet tai ir buvo įdomu. Susėdome, suderinome idėjas, kai kurias atmetėme. Rezultatu esu patenkintas. Jei žmonės dalijasi, aptaria, vadinasi, klipas pasiteisino“, – sakė „Devilstone“ rengėjas V.Voronavičius.
Nors klipe yra vaizdų, neskirtų nepilnamečiams, festivalio vartai jiems nebus užtrenkti.
„Bus keletas programos elementų, kurie vyks uždarose erdvėse ir išties bus skirti tik suaugusiems. Pavyzdžiui, kūno tapyba, kur modeliai – nuogi.
Tačiau didžioji dalis programos bus prienama visokio amžiaus publikai“, – žadėjo pašnekovas.
Liepos 16-19 dienomis vyksiančio „Devilstone“ rengėjai tikisi sulaukti maždaug 5 tūkstančių žiūrovų.
„Toks būtų tikslas. Pagal dabartinius bilietų pardavimo rezultatus panašu, kad taip ir bus“, – sakė V.Voronavičius.
Festivalio reklamos klipas: