Prieš keletą metų išgarsėję Beissoul ir Einius pastaruoju metu daug laiko praleidžia Ukrainoje.
Šalis, į kurios pramogų verslą įsiveržti bandė ne vienas lietuvis, duetą priėmė išskėstomis rankomis. Neseniai į grupės koncertą Kijeve susirinko per tūkstantį bilietus nusipirkusių žiūrovų, apie ekstravagantiškus lietuvius rašo populiariausi šalies žurnalai. Koncertai vyksta ir kituose Ukrainos miestuose.
Vilniuje Beissoul ir Einius koncertavo su drabužiais, kuriuos sukūrė Jelena Burenina – simpatijų jų kūrybai neslepianti ukrainiečių dizainerė, jau atkreipusi ir Madonnos, Lady Gagos bei kitų didelių žvaigždžių dėmesį. Fotosesijos, kurioms Ukrainoje pozuoja lietuvių atlikėjai, yra keistos ir stebinančios – itin neįprasti rūbai, nuolat kintanti plaukų spalva, ryškūs aksesuarai.
„Ukrainoje mes tiesiog atsiradome laiku ir vietoje. Teisybė – toje šalyje į įvaizdį žiūrima kitaip. Kuo labiau išsišoki, kuo esi keistesnis, tuo geriau. Lietuva – tingesnė, čia tokia „niekam neįdomu, nieko nedarykim“ šalis.
Tiesa, ukrainiečiai iškart pastebi, jei įvaizdis – netikras, tiesiog sukurtas stilistų. Tas keistumas turi būti natūralus, eiti iš tavo vidaus. Manau, jie supranta, kad šiuo požiūriu mes esame nuoširdūs“, – pasakojo Beissoul.
Kol kas ukrainiečiai dar mėgaujasi pernai išleisto dueto albumo „Laikas Paikas“ dainomis – kaip sako patys atlikėjai, toje šalyje jų karjera nuo Lietuvos atsilieka pusmečiu.
Užtat vilniečiai (o vėliau šį mėnesį – ir keleto kitų Lietuvos miestų publika) jau gali mėgautis naujomis dainomis, įrašytomis minialbume „Chamillion“ (iš viso jų – šešios). Ketvirtadienio vakarą jos pirmą sykį atliktos gyvai.
„Stilius – ir panašus į senesnių dainų, ir kitoks. Nuo savęs nepabėgsi, visiškai pakeisti skambesį būtų labai sunku, bet keičiasi įvaizdis, idėjos“, – sakė Beissoul.
Keistenybės prasidėjo dar prieš koncertą. Susirinkę žiūrovai galėjo nusifotografuoti su dviem plastikiniais manekenais, papuoštais Beissoul ir Einiaus nuotraukomis.
Scenos vaizdas – minimalistinis, palubėje – senovinis šviestuvas, tačiau koncertui prasidėjus buvo puikiai žaidžiama su šviesos spinduliais – jie į salę atsispindėjo nuo spindinčios Beissoul skrybėlės.
Kartu su duetu scenoje pasirodė šokėjas, kuris pagal šou sumanymą yra tarsi dainininko antrininkas.
„Scenoje esu ir tada, kai manęs nėra, – sumanymą aiškino Beissoul. – Ukrainoje daug kas spėliojo, kad šis šokėjas yra iš garsios grupės „Kazaky“, su kuriame esame pažįstami. Bet iš tiesų mes jį susiradome Lietuvoje“.
Dainininkas žiūrovus stebino bendravimu – vakaro pradžioje į juos kreipėsi anglų kalba, ja vis prabildavo ir koncertui įsibėgėjus.
Prabilęs, kad albumo „Laikas Paikas“ etapas jau baigiasi, dainininkas perėjo prie naujųjų dainų. Vieną jų, titulinį „Chamillion“ kūrinį, publika jau spėjo įsiminti – kartu su Beissoul dainavo atmintinai.
Įsilinksminusius gerbėjus Beissoul hipnotizavo ne tik balsu, bet ir šokio judesiais. Pantomimos studijas baigęs dainininkas scenoje juda arba kaip nežinomų dvasių apsėstas, arba kaip lygiai tokių pat dar nežinomų narkotikų pavartojęs žmogus – bet tai atrodo labai efektingai.
Per porą metų Beissoul ir Einius iš nedrąsių eksperimentuotojų virto savimi pasitikinčia, stilinga elektroninės popmuzikos grupe, kuri gali nuveikti daug. Galima pridurti – ir turinčia aiškią strategiją. Koncertų gali būti mažiau, bet jie turi būti ypatingi – taip dabar mąsto duetas. Akivaizdu, kad tai pasiteisina, nes ketvirtadienio vakarą „Loftas“ buvo beveik sausakimšas.
„Nebesinori groti visai mažose salėse. Bent jau Vilniuje dėl to galbūt grosime rečiau, bet didesnius koncertus“, – svarstė Beissoul.
Kartu su muzika pristatytas ir kvapas – ribotu tiražu išleisti kvepalai „Chamillion“, kuriais rūpinosi aktorius ir kvapų entuziastas Aistis Mickevičius.
Ketvirtadienį buvo galima įsigyti ir juos, ir ką tik pagamintą kompaktinę plokštelę. Tiesa, pats Beissoul tokių kvepalų neturi.
„Ne, neturiu. Kvepalų – labai nedidelis tiražas, tegul juos turi tie, kuriems tikrai labai reikia“, – šypsojosi dainininkas.