Tai turėjo tapti U2 triumfu. „Apple“ konferencijoje, kurioje buvo pristatyti ir nauji telefono „iPhone“ modeliai bei išmanusis laikrodis „Apple Watch“, U2 džiaugėsi, kad po penkerių metų pertraukos išleidžiamas jų albumas pasieks net 500 milijonų „iTunes“ vartotojų – milijardą ausų.
Tačiau autoritetingas JAV žurnalas „Billboard“ penktadienį paskelbė iš savo šaltinių sužinojęs, esą JAV šiuo pasiūlymu pasinaudojo tik 200 tūkstančių žmonių, o kitose šalyse U2 albumo melomanai irgi neskuba „pūstis“. Sklando gandai, kad U2 albumą parsisiuntė mažiau nei 5 procentai galinčių tai padaryti.
200 tūkstančių Jungtinėse Valstijose – neblogas skaičius, tačiau tiek albumų U2 tikrai galėjo tikėtis parduoti per pirmąsias keletą dienų, ir tam tikrai nereikėjo muziką dalinti už dyką.
Tiesa, pasirodžius žurnalo publikacijai internete, įsikišti suskubo grupės įrašus leidžianti kompanija „Universal Music“. Jos atstovai teigia, kad pateikti skaičiai „neturi nieko bendra su tikrove“.