Šiais metais žaibiškai išpopuliarėjusio šokio „Harlem Shake“ versijų „YouTube“ pasirodė net 1,7 milijono. Bet pati populiariausia versija buvo nufilmuota Norvegijos kariškių.
„Google“ valdoma interneto bendrovė taip pat paskelbė, kad 1 milijardas tinklalapio vartotojų kiekvieną mėnesį „YouTube“ peržiūri 6 milijardus valandų vaizdo medžiagos. Daugelis žiūrovų – ne amerikiečiai.
Vienas ryškiausių pasirodymų – Pietų Korėjos atlikėjo Psy. Jei pernai „YouTube“ lūžo nuo jo dainos „Gangnam Style“ vaizdo klipo, tai šiais metais 598 mln. žmonių peržiūrėjo Psy dainos „Gentleman“ klipą. Kitų įsimintinų vaizdo pasirodymų herojės – dainininkės Miley Cyrus, Katy Perry ir Pink.
2013 metai išsiskyrė ir sėkmingais reklamos klipais. Į dešimt karščiausių klipų sąrašą pateko kūriniai „Evian Babies“, „Volvo Trucks“ ir „Telekinetic Coffee Surprise“ – pastaruoju buvo reklamuotas naujas filmas „Carrie“.
Paties portalo „YouTube“ vadovai 2013-aisiais labiausiai pasižymėjo tuo, kad skyrė ypač daug dėmesio reguliarių vartotojų pritraukimui. Šiemet labiausiai reklamuoti ne atskiri vaizdo klipai, o jų kanalai.
Karščiausių „YouTube“ klipų dešimtukas:
1. „Ylvis“ – „The Fox (What Does the Fox Say?)“
2. „Harlem Shake (original army edition)“
3. „How Animals Eat Their Food | MisterEpicMann“
4. Miley Cyrus – „Wrecking Ball (Chatroulette Version)“
5. „baby&me / the new evian film“
6. „Volvo Trucks - The Epic Split“ su Van Damme’u
7. „YOLO“ su Adamu Levine’u ir Kendricku Lamaru
8. „Telekinetic Coffee Shop Surprise“
9. „THE NFL : A Bad Lip Reading“
10. Mozartas ir „Skrillex“ – „Epic Rap Battles of History Season 2“
Parengė Gintaras Radauskas