Kai buvo atskleistos pirmosios šio leidinio detalės, Paulo gerbėjai turėjo priežasčių išsigąsti. Prodiusuoti albumo dainas buvo pakviestas ne tik legendinio "The Beatles" bendražygio George'o Martino sūnus Gillesas (čia dar nieko baisaus), bet ir specialistai, išgarsėję darbu su P.McCartney į anūkus tinkamais atlikėjais.
Tai yra, Amy Winehouse prodiuseris Markas Ronsonas, "Kings Of Leon" skambesį formavęs Ethanas Johnsas ir Adele skambesio architektas Paulas Epworthas. Paprastai Paulo lygmens atlikėjai į kompaniją renkasi kiek vyresnius kolegas, todėl kilo pagrįsta baimė, ar 71-erių atlikėjas nepanoro atrodyti jaunas ir madingas - tai tikrai nebūtų pats geriausias žingsnis.
Bijota be reikalo. Dirbti su tokiu atlikėju - pernelyg didelė likimo dovana, kad ją sugadinti rizikuotų ir drąsiausi įrašų studijos plevėsos. Todėl rezultatas - įdomus ir intriguojantis, bet labai tinkamas veteranui. Pavyzdžiui, M.Ronsonas į dainą "New" įliejo savo pomėgį visur prikaišioti pučiamųjų instrumentų, o P.Epworthas į kūrinį "Queenie Eye" įšvirkštė tokios energijos, kuri atrodo net kiek nederama į aštuntą dešimtį žengusiam dainininkui. "Hosanna" - baladė su psichodeliniu akustinių gitarų skambesiu, o "Appreciate" skamba šiuolaikiški garso efektai, tuo pačiu primenantys "The Beatles" laikų aistrą eksperimentams.
Kas džiugina - pati melodijų kokybė. Ne paslaptis, kad per pastaruosius keliolika metų Paulas ne kartą išleido muzikos, kuri atrodė tarsi pusiau sukramtyta, sukurta be didelio entuziazmo. Šis albumas - kitoks. Taip, Paulo balsas kartais skamba trapiai ir pavargusiai, bet to ir nebandoma nuslėpti. Tiek dešimtmečių popmuzikos istoriją kūręs menininkas ir šiandien nėra nustumtas į jos paraštes - šis išradingas ir melodingas diskas dar kartą tai primena.
Įvertinimas - 9 iš 10.
P.McCartney vaizdo klipas "Queenie Eye":