Tačiau tam, kad lankytojai dalyvautų eksperimente, jie turi „pamėgti“ naują Jurgio Didžiulio gerbėjų puslapį "feisbuke": https://www.facebook.com/j.didziulis
„Dažnai tai, ką mes gauname ir duodame geriausio, neturi finansinio atitikmens. Yra dalykų, kuriuos sunku apibrėžti kaina, o su muzika taip nutinka labai dažnai. Tai nėra akcija „mokėk“, kiek gali. Skatinsiu žmones užduoti klausimą apie vertę“, – mintį tęsia žinomas muzikantas.
Pasak atlikėjo, jo solinė programa atsirado iš noro geriau suprasti, koks turėtų būti žmogaus santykis su visuomene ir savimi. Jo dainų tekstai kalba apie įvairiausias šių dienų aktualijas, todėl ir koncertas bus interaktyvus.
Vartojimas, žmogiški santykiai, vidinis gyvulys suvaržytoje visuomenėje, kaina ir vertė, kaina dažnai neatspindi tikrosios vertės, ekonomika ir ekologija, ekonomika nėra ekologija – tokias ir daugiau temų Jurgis aptars savo muzikinio pasirodymo metu rytoj „Tamstoje“.
J.Didžiulio solo programa susideda ne tik iš naujų jo dainų („Mercancia“, „War Goin’ On“ ir kitų), bet ir senesnės kūrybos – „InCulto“ ir “The Ball & Chain“ repertuaro.