Daugumą naujų dainų, kaip ir didžiausius Fisho hitus bus galima išgirsti jau spalio 6 d. „New York“ klube Vilniuje vyksiančiame koncerte. Tai bus vienintelis pirmą kartą mūsų šalyje koncertuosiančio rokerio ir jo grupės pasirodymas.
Bilietus į šį koncertą galima įsigyti visose „Tiketa“ kasose ir internete.
Naujausiame Fisho albume „Feast of Consequences“ yra vienuolika dainų, kurias atlikėjas įrašė kartu su ilgamečių bendražygių muzikantų grupe: gitaristu Robinu Boultu, bosistu Steve‘u Vantsisu, klavišininku Fossu Patersonu, būgnininku Gavinu Griffithsu, smuikininku Aidanu O‘Rourke ir pritariančia vokaliste Elisabeth Troy Antwi. Naujausiąjį Fisho albumą prodiusavo garsus škotų muzikos prodiuseris Calumas Malcomas, anksčiau bendradarbiavęs su „Wet Wet Wet“, „Simple Minds“, „Clannad“, „Nazareth“, „Prefab Sprout“ ir daugeliu kitų grupių.
Kaip ir buvo galima tikėtis, pats besirūpinantis savo karjera Fishas naująjį įrašą išleido nuosavoje įrašų kompanijoje „Chocolate Frog Record Company“, todėl „Feast of Consequences“ galima įsigyti tik internetu arba apsilankius atlikėjo koncertuose.
Pirmadienį (rugsėjo 30 d.) gerbėjai sulauks specialios albumo „Feast of Consequences“ versijos, kurią papildys DVD diskas ir 100 puslapių knyga. DVD diske gerbėjai ras ištraukas iš neseniai prasidėjusių gastrolių koncertų, sesijų įrašų studijoje ir išskirtinius interviu su pačiu Fishu ir žinomu britų iliustratoriumi Marku Wilkinsonu.
Šis menininkas, kurio darbai puošia geriausių grupės „Marillion“ albumų viršelius, su Fishu bendradarbiauja nuo pat jo solinės karjeros pradžios. M.Wilkinsonas dar 1988 m. sukūrė originalų Fisho ženklą (logotipą), o keletas jo darbų papuošė „Iron Maiden“, „Judas Priest“, „Bon Jovi“, Jimmy Page‘o, „The Who“ ir Kylie Minogue albumus. Būtent šis menininkas sukūrė ir specialią 100 puslapių knygą, kurioje gerbėjai ras ne tik naujausių Fisho dainų tekstus, bet ir su albumu susijusias nuotraukas bei specialiai šiam projektui sukurtas iliustracijas.