„Visa baigia susidėlioti į struktūrą: iš balsų, styginių, pučiamųjų. Muzikinės temos tai nutolsta, tai sugrįžta prie archajiškų folklorinių motyvų, kartkartėmis tarsi įsisuku į choralinę tematiką. Vis sugrįžtu prie inspiruojančių Konstancijos Brundzaitės „Septynių mįslių iš lietuvių tautosakos“. Viena vertus, jaučiu savo kūrybos nuoseklumą ir jau seniai norėtas realizuoti tematikas. Kita vertus – tai pirmasis toks kūrinys, kuriam atlikti bus sukviesta tiek daug muzikantų. O forma bei turinys esti visiškai kitokie nei tai, ką groju su „mmpsuf“ elektronikos projektu“, - kūrybinio proceso įspūdžiais dalinasi E.Sirvydytė.
Kompoziciją „Oša“ atliks gausi muzikantų komanda: Vytautė Pupšytė (vokalas, sopranas), E.Sirvydytė (vokalas, altas), Toma Izabelė Migdol (vokalas, altas), Milda Zapolskaitė (vokalas, altas), Kristina Svolkinaitė (vokalas, altas), Elena Marcinkevičiūtė (smuikas), Gintė Kriščiūnaitė (smuikas), Dalia Tamošiūnienė (smuikas), Kęstutis Pleita (altas), Aurimas Rimeikis (trimitas), Nerijus Laukaitis (trombonas).
Kūrinyje atsigręžiama į talentingą sovietmečio kompozitorę Konstanciją Brundzaitę (1942-1971), kuri stojo į vieną gretą su kitais sovietinės epochos modernios muzikos kūrėjais ir buvo įvertinta kaip pirmoji moteris moderniosios lietuvių muzikos istorijoje. Kitoje tarpdisciplininio projekto dalyje šiuolaikinė menininkė K.Inčiūraitė pristatys naujausių audiovizualinių kūrinių parodą, kurioje kritiškai apmąstys reprezentatyvų maskulininį sovietinių pastatų ir monumentų charakterį. Vesdama audiovizualinį dialogą su sovietiniu „Kablio“ pastatu, ji atsigręžia į kelis ikonografinius alegorinio pobūdžio sovietinius monumentus, esančius Kijeve ir Volgograde.