Klipas „Gentleman“ - seniai lauktas Pietų Korėjos dainininko
hito „Gangnam Style“ tęsinys - 200 mln. peržiūrėjimų ribą
pasiekė pirmadienį, devynios dienos po savo debiuto balandžio
13-ąją, paskelbė „YouTube“.
„Statistine prasme, tai vienas didžiausių muzikinių klipų
pristatymų, kokius tik yra matęs internetas“, - nurodoma pranešime.
Balandžio 14 dieną klipas buvo peržiūrėtas 38,4 mln. kartų
ir pasiekė vienos dienos rekordą. Ankstesnis vienos dienos
peržiūrėjimų (31 mln.) rekordas priklausė labdaros organizacijos
„Invisible Children“ dokumentiniam filmui „KONY 2012“ apie vieną
Ugandos karo vadą.
Pasaulinės šlovės 35 metų Psy pernai sulaukė su „Gangnam
Style“ klipu ir „jojimo“ šokiu. Tas „YouTube“ paskelbtas
klipas - satyra apie prabangų gyvenimą Seulo Gangnamo rajone - tapo
labiausiai žiūrimu visų laikų „YouTube“ klipu: nuo debiuto
praėjusių metų liepą jis buvo pažiūrėtas daugiau kaip 1,5 mlrd.
kartų.
„Gentleman“ klipe Psy su akiniais nuo saulės - savo neatskiriama
įvaizdžio dalimi - naują šokį linguojant klubais šoka įvairiose
vietose Seule ir aplink jį, tarp jų - prabangioje drabužių
parduotuvėje, restorane, plaukimo baseine ir bibliotekoje.
Klipo herojus erzina moteris ir krečia joms bjaurius pokštus,
pavyzdžiui, joms sėdantis prie stalo patraukia kėdę ar prie
baseino atsega bikinio liemenėlę.
Ši nauja šokių daina antradienį buvo pirmajame muzikos
parduotuvių „iTunes“ dešimtuke virtinėje valstybių, tarp jų -
Didžiojoje Britanijoje ir Kanadoje. JAV “Billboard“ muzikos
naujienų šimtuke daina yra 12-oje vietoje.
„Gentleman“ taip pat padėjo pelnyti Psy šešias nominacijas
„Billboard“ 2013 metų muzikos apdovanojimams, kurie bus išdalyti Las
Vegase gegužės mėnesį. Tarp reperio gautų nominacijų yra
geriausios šokių dainos ir geriausio naujo atlikėjo nominacijos.
Psy vaizdo klipas „Gentleman“: