Po Lietuvos atlikėjų „Golden Parazyth“ ir Vidžio prieš vidurnaktį į sceną žengus N. Jaarui, „Lofto“ salėje jau netrukus beveik nebeliko ko kvėpuoti.
Įkaitę gerbėjai braukė prakaitą, nors N. Jaaras su grupe prietemoje didžiąją koncerto dalį nė nesistengė greitinti ritmo – atlikėjas garsėja garsų piešiniais, kurie gramzdina į melancholišką transo būseną.
Svaiginanti N. Jaaro kūryba į koncertą priviliojo ne vieną Lietuvos atlikėją – susidomėję svečio koncertą stebėjo Jurgis Didžiulis, Erica Jennings, Mantas Jankavičius, Markas Palubenka, Alina Orlova.
Reklamos produktas ar itin talentingas kūrėjas – dėl N. Jaaro muzikos pasaulis dar nėra apsisprendęs, nors jo vardas dabar – vienas madingiausių. Jam dar tik 22-eji, tačiau jo pasiekimų scenoje galėtų pavydėti daugelis.
Būdamas vos 19-os, atlikėjas įkūrė savo leidyklą „Clown & Sunset”. Pernai išleistą debiutinį JAV artisto albumą „Space Is Only Noise“ įtakingas žurnalas „Mixmag“ išrinko geriausiu metų įrašu. JAV gimusį garsaus Čilės architekto Alfredo Jaaro sūnų tai iškėlė į tokias aukštumas, kad dėl jo pasirodymo „Loftui“ teko derėtis pusmetį – ir tai nebuvo vienintelis Lietuvos klubas, svajojęs pasikviesti šį atlikėją.
„Liūdesio elektronika“ kartais vadinama N. Jaaro muzika – iš tiesų kupina ramybės ir tamsios nuotraikos, tačiau hipnotizuojantys minimalistiniai ritmai klausytojus įveda į būseną, kai susimaišo visos įmanomos emocijos.
Sausakimšoje „Lofto“ salėje vieni išplėtę akis žiūrėjo, kaip scenoje darbuojasi Nicolas ir jam talkinantys gitaristas ir saksofonininkas. Skambant kiek greitesnio tempo kūriniams, žiūrovai bandė šokti, nors vietos tam buvo mažoka.
„Jūs – viena gražiausiai mano koncertą žiūrėjusių minių per visą mano karjerą“, - grįžęs į sceną bisui, kiek dviprasmišką komplimentą lietuviams mestelėjo N. Jaaras.
„Lofto“ šeimininko Viktoro Diawaros veidas spindėjo džiaugsmu, nors salėje girdėjosi įvairių nuomonių apie amerikiečio koncertą.
Interneto tinkle „Facebook“ tuoj pat pasipylė komplimentai, tačiau ne vienam į „Vilnius Music Week“ atvykusiam svečiui iš užsienio pasirodymas pasirodė nuobodus.
„Berlyne už 5 eurus kainuojantį bilietą galima 15 tokių artistų pamatyti. O čia dar ir kažkokia „Pink Floyd“ parodija viduryje koncerto pasigirdo“, - stebėjosi vienas Vokietijos sostinėje įsikūrusios leidyklos „Eastblok“ savininkų Aleksas Kasparovas.
„O man visai nieko. Pirmą sykį jį girdžiu, bet buvo gerų momentų“, - ginčijosi BBC muzikos apžvalgininkas Simonas Hawkinsas.
Užkulisiuose buvo kalbama, jog bilietai į koncertą buvo graibstomi taip sparčiai, kad „Lofto“ šeimininkai svarstė galimybę renginį perkelti į klubo kiemą – taip į koncertą būtų galėję tilpti kelis kartus daugiau žmonių.
Naują sezoną pradėjusio „Lofto“ vadovas V. Diawara žadėjo šį rudenį lankytojus pradžiuginti ir daugiau žinomų vardų.
„Turime augti, eiti į priekį. Bus nemažai rizikos, nes ketiname pasikviesti brangių atlikėjų, bet kitos išeities nėra – stovėti vietoje tiesiog neįdomu“, - sakė „Skamp“ narys.