Būtent tuo įstatymų nesuvaržytu laikotarpiu iš Naujosios Zelandijos kilęs fotografas Amosas Chapple'as leidosi į dvejų metų trukmės kelionę po visą pasaulį. Bepiločiu orlaiviu vyras užfiksavo kvapą gniaužiančius kadrus: nuščiuvusį Tadž Mahalą, debesyse paskendusius Barselonos bažnyčių bokštus.
Kol kas nėra bendrų Europos Sąjungos teisės aktų, kurie reglamentuotų bepiločius orlaivius, todėl kiekviena valstybė priima sprendimus atskirai.
Lietuvoje taisyklės numato, jog nesant išimčių tokiais orlaiviais draudžiama skraidyti tik virš tankiai gyvenamų miestų ir miestelių rajonų, žmonių susibūrimo vietų, orlaivis visada turi būti matomas pilotui ir negali skraidyti toliau nei 1 kilometro atstumu nuo jo. Be atskiro leidimo nepilotuojami orlaiviai negali kilti aukščiau nei 120 metrų nuo žemės, taip pat būtina gauti leidimą skrydžiams specialios veiklos oro erdvėje.
2015-aisiais Civilinės aviacijos administracijos priimtos Bepiločių orlaivių taisyklės leidžia skraidyti 50 m atstumu nuo privačių pastatų ar kitų objektų. Šių orlaivių skraidymas visiškai ribojamas virš strateginės reikšmės objektų bei viešosios paskirties pastatų.