Idėja kilo iš hobio
Tačiau apie viską nuo pradžių. E.Stupenko pasakoja, kad užaugo ir mokyklą baigė Nemenčinėje, o po jos net nedvejojęs stojo į Policijos mokyklą, po kurios karjerą pradėjo Lietuvos policijoje.
Dar po penkerių metų jis pradėjo verslauti ir dirbti su pardavimais. „Įkūriau savo pirmą parduotuvę, išsirinkau nišą, kuri buvo man artimesnė. Pats žvejoju, todėl jau žinau, ko gali reikėti žmonėms ir ko jie tikisi“, – kalbėjo pašnekovas.
Prieš trejus metus įkurtoje internetinėje parduotuvėje „Combinex“ asortimentas platus. „Šiuo metu pas mus galima įsigyti medžioklei ir žvejybai skirtų drabužių, taip pat aprangą mėgsta ir keturračių vairuotojai. Vienas nupirko, tada antras, todėl po truputį atrandame ir naują nišą“, – dėstė E.Stupenko.
Antra kategorija, kuri parduotuvėje patraukia akį – medžiokliniai bokšteliai. Tai, kaip sako verslininkas, Lietuvoje yra naujiena.
Kaip atrodo tokie bokšteliai ir kam jie reikalingi? „Tai yra kopėčios iš dviejų pusių su kėde pačiame aukščiausiame taške, kuri sukasi 360 laipsnių kampu. Galima atvažiuoti į patinkančią vietą, pastatyti bokštelį ir nuo ten medžioti“, – paaiškino jis.
Galima pasirinkti ir skirtingą aukštį – iki 3,8 m. Jei laukuose pasėti augalais ar medžiais, toje vietoje galima drąsiai jį pastatyti ir medžiotojai bus virš augalijos.
Nors tokia naujiena dar tik pirmus metus, po truputį pastebimas susidomėjimas, o pirmieji, įsigiję tokią prekę, patenkinti. Neatmetama, kad ateityje bus siūloma dar daugiau tokių įrenginių.
Verslas veikia tokiu principu: prekių gamintojams, turintiems dar nematytus produktus, pasiūloma juos pristatyti Lietuvos rinkai, jei susidomėjimas yra – bendradarbiavimas tęsiamas.
Dar viena itin populiari prekė – „Fenix“ žibintuvėliai. Nors tai ir Kinijos gamintojas, Europoje, kaip sako E.Stupenko, tai yra itin populiarus prekės ženklas, todėl sugalvota jį įvesti ir Lietuvoje.
Stovyklavimui, medžioklei ar žvejybai besiruošiantys žmonės čia gali rasti ir tinkamą aprangą, palapinių ir kitų reikmenų.
„Dažniausiai, apie 80 proc. žmonių tokioms išvykoms iš anksto nesiruošia. Draugai pasiūlo penktadienį važiuoti stovyklauti ir jie ketvirtadienį pradeda ieškoti, kur gali nusipirkti reikiamų prekių.
O tie, kas planuoja iš anksto, ir paskambina, ir pasitaria. Tokiems žmonėms, kurie ruošiasi iš anksto, mes galime pasiūlyti visko“, – patikino verslininkas.
Turi keletą patarimų
Klientai užduoda net pačius paprasčiausius klausimus: pavyzdžiui, kodėl žiemai reikia tik žieminio, o vasarai – vasarinio miegmaišio?
Tokius ir kitus niuansus gali patarti tik tas, kuris visa tai išbandęs savo kailiu. Pats E.Stupenko, kai geresni orai ir yra daugiau laisvo laiko, stengiasi savaitgalius leisti prie ežerų ir ten praleisti bent parą.
Jis turi patarimą ir žvejams, kur Vilniaus rajone ar aplink Nemenčinę vertėtų užsukti. „Žvejams rekomenduočiau Arino ežerą prie Pabradės, stovyklautojams – nepagailėti kelių eurų ir išsinuomoti privatų krantą, nes vasaromis būna viskas užimta ir reikia važiuoti prie kito ežero“, – patirtimi pasidalijo Nemenčinės gyventojas.
Atšalus orams, vėsesniam pavasariui ar rudeniui ir net žiemai, parduotuvėje išauga ir šiltesnės aprangos pardavimai. Apranga tinka tiek žvejams, tiek medžiotojams, daug laiko leidžiantiems gamtoje.
Jei reikia ir miegmaišių, ir gultų ir specialios aprangos – tam reikėtų pasiruošti nuo 400 eurų, tačiau reikia suprasti ir tai, kad tokios prekės tarnaus ne vienerius metus. Palyginimui, medžiotojai išleidžia žymiai daugiau, nei žvejai ar paprasti stovyklautojai vien dėl medžioklės bokštelio įsigijimo, kas gali siekti ir 1000 eurų.
Kaip sako E.Stupenko, planų ateičiai sočiai, nors buvo ir laikų, kada buvo sunku. „Buvo laikas, kada norėjosi viską mesti, bet svarbu nepasiduoti. Po mėnesio, kai norėjome viską mesti, atėjo geriausi laikai – tiek mus nedaug skiria nuo tos sėkmės“, – dabar jau su šypsena veide prisimena jis.
Kadangi įmonė turi mažą, tik perkamiausių prekių sandėlį Nemenčinėje, norima plėsti asortimentą ir vietoje turėti dar daugiau prekių tam, kad klientams nereikėtų ilgai laukti.
Tačiau artimiausiu metu fizinės parduotuvės kurti neplanuojama – aplink esantys pavyzdžiai parodė, kad taip paprasčiausiai neapsimoka, todėl orientuojamasi į internetinę prekybą.
Kol galvojama apie ateitį, gyvenama dabartimi ir E.Stupenko vyksta į užsienyje vykstančias parodas, pristato savo parduodamas prekes užsienio rinkoms. Be to, pastebima, kad internetinėje parduotuvėje prekes graibsto ne tik lietuvaičiai, bet ir latviai, estai.