Drabužių prekės ženklą įkūrusi Vaida: „Vaikų šiandien nebeaprengsi bet kuo, todėl reikia pasistengti juos nustebinti“

2024 m. balandžio 28 d. 14:42
Lietuvos kūrėjai
Motinystė nėra vien apie vaikų auginimą. Šis ypatingas laikotarpis moterims vis dažniau asocijuojasi ir su asmeniniu augimu, kuris padeda įprasminti savo „mamiškas“ dienas, užsiimant papildomais kūrybiniais projektais. Vieną jų šiandien sėkmingai vysto ir net už Atlanto besiplečiančia sėkme džiaugiasi dizainerė, verslininkė, trijų vaikų mama Vaida Petraitė, įkūrusi drabužių prekės ženklą vaikams „Melruga“.
Daugiau nuotraukų (11)
Nuo tamprių dukrai iki pirmosios kolekcijos
Kūrėjos teigimu, „Melruga“ gimė netikėtai – užteko pasiūti pirmąsias tampres savo jauniausiai dukrai, kurias, kaip sako pati, iki šiandien saugo it brangų prisiminimą ir neįkainojamą simbolį. Būtent tada prasidėjo Vaidos kūrybinis kelias. Moteris pasiuvo daugiau drabužių modelių ir pradėjo jais prekiauti socialiniuose tinkluose.
„Mano tikslas visada buvo ir yra, kad būtent mano vaikai pirmiausia dėvėtų patogius, kokybiškus, ne vienkartinius rūbus. To pasiekusi, šiandien atidžiai rūpinuosi, kad ir kiti tėvai savo vaikus rengtų patogiais, kokybiškais rūbais. Kiekvieną rūbo modelį apgalvoju iki smulkmenų, o mano vaikai dažniausiai tampa pirmaisiais testuotojais. Nė vieno užsakymo neišsiunčiu klientui, jei nesu garantuota, kad darbas atliktas taip, kaip priklauso“, – pasakoja Vaida.
Kūrėja, atsižvelgdama į savo misiją, nuo pat „Melruga“ gyvavimo pradžios visada prisitaiko prie klientų reikalavimų, audinių ir kitų poreikių, kad rūbai tiktų ir patiktų vaikui. Juk mažyliai, kaip ir suaugusieji – asmenybės.
„Šiuolaikiniai vaikai jau gimsta su charakteriu. Vyresnėlę ilgai teko įtikinėti, kad jai tinka ne vien rožinė, o mažoji būdama vos metukų jau drąsiai reiškė pageidavimus, renkantis rūbus naujai dienai. Vaikų šiandien nebeaprengsi bet kuo, tad dažnai ypač džiugu, kai individualiai pasiūti „Melruga“ rūbai vaikams ne tik tinka, bet ir patinka“, – pasakoja Vaida.
Anot kūrėjos, svarbiausia nebijoti eksperimentuoti tiek modeliais, tiek spalvomis. Turint vaizduotę, vis dar gajūs stereotipai apie mergaitėms taikomą rožinę, o berniukams – žydrą spalvas – gali išnykti.
Asortimente – ne vien patogūs laisvalaikio rūbai
„Melruga“ asortimente puikuojasi ne tik gausybė kokybiškų vaikiškų rūbų laisvalaikiui. Vaidos prekės ženklas garsėja ir neeiline lietuviškų gaminių serija, kuri, kaip sako pati, atsirado jau labai seniai – prieš 6 metus. Tačiau populiarumo nepraranda iki pat šiandien.
„Prieš 6 metus pasiuvau pirmą trispalvę suknelę vasario 16-osios proga. Siuvau atsargiai, taikydama savo dukros dydžiui, kad blogiausiu atveju tiktų jai. Pasiuvus, likau nustebusi – ji sulaukė neeilinio susidomėjimo. Iki pat šiandien lietuviškosios serijos suknelės, džemperiai yra tikri užsakymų rekordininkai“, – sako kūrėja.
Nors daugiausiai lietuviškos serijos rūbų užsakymų „Melruga“ sulaukia prieš šventes, jie nešiojami ne tik per jas. Prekės ženklo lietuviškų rūbų serijos apdarus galima dėvėti bet kada, pavyzdžiui, palaikant mėgstamos sporto komandos žaidėjus.
„Kalbant apie lietuvišką rūbų kolekciją, labai džiaugiuosi, kad šie „Melruga“ gaminiai su lietuviška atributika vis dažniau iškeliauja ir už Lietuvos ribų. Kolekcijos „vaisiai“ pasiekia ir Amerikoje gyvenančius tautiečius“, – didžiuojasi Vaida.
Prisitaikyti prie kiekvieno kliento poreikių
Nuo pat „Melruga“ gyvavimo pradžios Vaida turėjo misiją – siūti konkrečiam vaikui vietoje masinės gamybos. Tai moteriai sekasi puikiai, tačiau neneigia, kad norint įgyvendinti visus užsakymus laiku, tenka nemažai paplušėti ir pastrateguoti.
„Didžiausia, svarbiausia, bet kartais ir sunkiausia užduotis kasdien – prioritetų ir skubių, netikėtų užsakymų įgyvendinimas. Mano misija – padėti „gyvenimo ištiktoms“ mamoms, tad tenka nemažai paplanuoti, kad kiekvienas, net ir skubiausias užsakymas pasiektų kiekvieną klientą“, – pasakoja Vaida.
Nepasiduoti tokiais momentais verslininkę visada skatina „liekamieji kūrybos reiškiniai“ – nepriekaištingas grįžtamasis ryšys bei lojalumas. Tai – Vaidos energijos ir užsidegimo variklis.
„Iš klientų labai gera gauti žinutes bei vaikų nuotraukas su mano gaminiais. Tai visuomet glosto širdį. Džiaugiuosi, kai tėveliai leidžia tuo pasidalinti mano paskyroje. Taip pat, ypač džiaugiuosi ir lojaliais klientais, kurių vaikai auga kartu su „Melruga“. Tai didžiausias įvertinimas, rodantis pasitikėjimą ir leidžiantis man labiau paimprovizuoti su vienu ar kitu jų būsimu pirkiniu“, – sako Vaida.
Nors „Melruga“ drabužiai augina brolius, seses, pusbrolius ir net kaimynus, pasak kūrėjos, prekės ženklo rūbai, galima sakyti, drąsiai augina ištisas kartas, perduodami į rankas, nes yra ilgaamžiai, pagaminti su didele meile ir atsidavimu.
Naujienų portalas lrytas.lt aštuntus metus tęsia projektą „Verslo genas 2024“ ir kviečia dalyvauti jaunus verslininkus, žmones ir komandas. Registracija vyksta šiame puslapyje: Verslo genas 2024.
DrabužiaiVaikaitėvai
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.