Vienas didžiausių metų startuolių „Cannumo“ pasirinko ne didžiausią reklamos agentūrą „Panama Agency“. Ir ne veltui?

2024 m. vasario 15 d. 08:00
Jau praėjusių metų gruodžio mėnesio pradžioje socialinius tinklus smarkiai sudrebino sveikatingumo produktų startuolis „Cannumo“. Sprendžiant iš auditorijos reakcijų, tai, ko gero, didžiausias 2023 metų pabaigos startuolis, pasirodęs rinkoje kone visai netikėtai, tačiau iš karto sudominęs vartotojus ir puikiai išpildęs jų lūkesčius.
Daugiau nuotraukų (10)
Naujo startuolio bendraįkūrėjai yra gerai žinomos ryškios Lietuvos asmenybės – atlikėjas Dominykas Ježerys (OG Version) ir verslininkas Mykolas Karpičius. Skaitmeninės reklamos sprendimus patikėjo pajūryje įsikūrusiai šabloniškų sprendimų nesivaikančiai agentūrai „Panama agency“. Pasirinkdami nors ir ne pačią žinomiausią ar didžiausią agentūrą, po pirmojo darbo kartu mėnesio, startuolis susilaukė išties didelių rezultatų.
Kad „Cannumo“ nėra marketinginės strategijos augintinis, patvirtina prie produkto prisidedantys ir konsultuojantys garsūs Lietuvos mokslininkai.
Vienas jų – prof. Dr. Pranas Viškelis, dirbantis su žemės ūkio produktų kokybe, cheminiais ir fizikiniais kitimais bei perdirbimu. Su tokiu užnugariu, naujas sveikatingumo prekinis ženklas į rinką žengė pasitikinčiai ir užtikrintai.
Prie pasiektos startuolio sėkmės per tokį trumpą laiką neabejotinai prisidėjo partnerių sukurtas prekinio ženklo įvaizdis bei teisingai iškomunikuota pirmoji žinutė socialiniuose tinkluose.
Kokia metrika galime įvertinti mėnesį laiko egzistuojančio prekės ženklo sėkmę?
Šokiruoja, kai naujo startuolio svetainę vienu metu naršo 6 tūkst. žmonių, o organinio turinio pasiekiamumas siekia šimtais tūkstančių peržiūrų. Komandos nariai, palikę darbo vietą vidurnaktį, į darbą grįžta ryte nuo 8 val. ir randa 100 naujų užsakymų, produkto geidžia net žinomiausi Lietuvos nuomonės formuotojai. Visa tai signalizuoja apie gerą prekinio ženklo ir agentūros pasiruošimą.
Pasak „Cannumo“ prekės ženklo vadovės Lauros Švobos, nors tokio išėjimo į rinką buvo siekta, nuostabą vis vien sukėlė toks greitas ir didelis vartotojų susidomėjimas:
„Startuoliui išstojimas į rinką diktuoja apie projekto tolimesnį vystymąsi, todėl renkantis agentūrą, ieškojome drąsių ir dar pavargti nuo idėjų galvojimo nespėjusių asmenybių komandos.
Jau pirmojo pokalbio metu su agentūros vadovu Emanueliu, supratau, kad kalbame tų pačių vertybių kalba. Akcentavome ne pinigus ir strategiją, bet komandos gerovę ir emocinę temperatūrą, santykius ir pagarbą. Ir šie lūkesčiai svarbūs, nes abi šalys puikiai žinojo, jog gruodis nėra pats dėkingiausias mėnuo, ypač niekam nežinomo prekės ženklo startui. Agentūrai suprasti, kuo kvėpuoja dvejus metus vystytas projektas per kelias savaites yra didelis iššūkis. Ir ne tik suprasti, bet ir paruošti turinį, kuris bus pamatas ir dar privalės būti efektyvus. Kol kiti kalbėjo apie didelę gruodžio mėnesio reklamos konkurenciją, mes pasiekėme visus įmanomus rekordus. Tai kėlė nuostabą ne tik patyrusiems agentūros specialistams, bet ir įkūrėjui Mykolui, serijiniam e. komercijos startuolių verslininkui“.
Vos 2021 metais įkurta sparčiai auganti reklamos agentūra „Panama agency“, sėkmingai teikia socialinių tinklų valdymo, efektyvių „Meta“ ir „Google Ads“ reklaminių kampanijų, turinio kūrimo paslaugas ir dirba ties e. komerciniais projektais.
Agentūros kūrybos komanda skatina nebijoti naudoti drąsią, tačiau išmintingą komunikaciją. Drąsiomis įžvalgomis „LinkedIn“ socialiniame tinkle nebijantis pasidalinti ir pats „Panama agency“ vadovas Emanuelis Kamarauskas, jis teigia, jog tokia komunikacija nėra jo vieno ir komandos narių (kaip agentūros) specialiai suformuota strategija: „Tai yra tai, kas mes esame. Charakteris reklamos agentūrai yra labai svarbus aspektas. Panamoje dirba asmenybės, kiekvienas komandos narys – išskirtinis (nuo kūrybininko, projekto vadovo ar reklamos specialisto), ir turi vienas už kitą galingesnius skirtingų kompetencijų variklius! Gavau dream team of MVP’s“.
Šiuo metu „Panama agency“ rūpinasi „Cannumo“ komunikacija ir turiniu socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Instagram“, video platformoje „Tik Tok“, kuria reklamines kampanijas bei influencerių konceptus.
Su „Panama agency“ taip pat bendradarbiauja „Gerduva“, „Klaipėda travel“, „Vanduo Akvilė“, „Aukok.lt“, „Dantų Harmonija“ ir daugiau kitų žinomų Lietuvos bei užsienio prekės ženklų ir net agentūrų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.