Dvi draugės surado svajonių verslą: „Čia yra tai, ko norėjom“

2023 m. gegužės 27 d. 18:42
Akį traukiantys įvairiausių modelių bei karščiausias tendencijas atspindintys dviejų geriausių draugių kurti maudymosi kostiumėliai – ne tik modeliams, šiuos kūrinius gali dėvėti kiekviena. Tokią žinutę siunčia vilnietės, Daiva Bužinskienė ir Skaistė Šerpytienė, kurios ir pačios mielai išbando savo kurtus kūrinius ir pozuoja socialiniuose tinkluose.
Daugiau nuotraukų (11)
Nors 2015 metais įkurtą prekės ženklą „Vayu Bikini“ vilnietės perėmė 2021 metais, tai tapo lyg svajonės išsipildymu atsidurti mados pasaulyje.
„Čia yra tai, ko norėjom“
Kaip prisimena Daiva, kelias iki šio verslo buvo ilgas. Kartu su drauge Skaiste baigė mokslus ir dirbo visai kitus darbus, o sulaukus pagausėjimo šeimose, nusprendė imtis naujų iššūkių.
Draugės tuomet sugalvojo, kad norėtų studijuoti dantų technikos amatą, tačiau visada šalia kirbėjo mintis, kad norėtų kažką veikti, susijusio su mada – mintis neapleido bent kelerius metus, tačiau ji taip ir liko nuošalyje.
Kai mokslai buvo baigti ir abi draugės Vilniuje įsidarbino dantų technikėmis, Daiva visai netikėtai pamatė skelbimą, kad parduodamas prekės ženklas „Vayu Bikini“. „Sakiau: Va – čia yra tai, ko norime“, – prisiminė pirmąsias emocijas ji.
Kaip prisiminė pašnekovė, dar abi su drauge juokėsi, kad tiek visko praėjo, tiek visko išbandė tam, kad galėtų būti čia, kur yra dabar. Tačiau dėl šios veiklos abi draugės kitų darbų nemetė – stengiasi suspėti viską, nors kartais tenka anksčiau atsikelti ryte ar vėliau baigti darbus vakare.
Dabar Daiva dirba juvelyrikos srityje, o draugė Skaistė liko dantų technike. Visgi draugės maudymosi kostiumėlių verslą žiūri lyg į vaiką.
Abi moterys kiekvieną sezoną kuria naujus maudymukų dizainus, tačiau jų dar nevadina kolekcijomis. Pas siuvėją jos ateina su idėjomis, tačiau, kaip juokiasi verslininkė, siuvėjai mintys ne visada patinka – kartais sunku praktiškai įgyvendinti tai, ką yra sugalvojusios šio prekės ženklo savininkės.
„Mes galime įsivaizduoti vien, bet kaip tai pritaikyti techniškai, sprendžia siuvėja su savo žiniomis. Turi apgalvoti, kad kiekviena galėtų prisitaikyti pagal savo figūros tipą, apimtis“, – pasakojo ji.
Juo labiau kad vieno maudymuko kūrimas užtrunka mėnesiais. „Nuo idėjos sugalvojimo, pritaikymo ir pasiuvimo gali praeiti ir 3–4 mėnesiai, tai kai ateina naujas sezonas, sakome viskas – po Naujųjų jau reikia pradėti kurti naujus modelius“, – kalbėjo Daiva.
Kiekvieną sukurtą modelį „Vayu Bikini“ prekės ženklo savininkės išbando ant savęs – mat bandomųjų modelių tikrai netrūksta. Omenyje reikia turėti ir tai, kad reikia suorganizuoti fotosesijas, naujas prekes patalpinti internetinėje parduotuvėje.
Iškart perka po kelis
„Mes su kolege juokiamės, kad esame tie batsiuviai be batų, nes, kai keliaujame, turime po vieną tą patį maudymosi kostiumėlį antrus metus – tai juodas mažas bikinis. Ir visur, kur keliaujame kartu, juokaujame, kad vėl su tais pačiais“, – su šypsena prisiminė verslo bendrasavininkė.
Mažas juodas bikini, kaip minėjo pati Daiva, yra vienas klasikinių modelių, kuris madingas šį sezoną. Kadangi ji nuolat domisi, kas madinga ir labiausiai perkama, pašnekovė išskyrė ir daugiau madingų variantų.
„Šiais metais daug skirtingų tendencijų, kiekviena peržiūrėjusi puslapį gali pasirinkti pagal save.
Šį sezoną daug visokių šniūrėlių, apraizgymų, visokių iškarpymų – bikiniai šiemet įdomesnių modelių. Ant bangos taip pat ir žiedeliai liemenėlėse, kelnaitės bei vientisi bikiniai irgi su aukštesniais iškirpimais kojų zonoje“, – apžvelgė populiariausius pasirinkimus.
Jau antrus-trečius metus iš mados nesitraukia ir maudymukai su gėlėmis, zebro ar tigro raštais.
„Viskas madinga, kas tau tinka“, – atkreipė dėmesį Daiva. Verslininkės vadovaujasi šūkiu „Visi kūnai yra skirti vasarai“ (angl. „All bodies are summer bodies“) bei nori paneigti, kad verslininkų kuriami maudymukai – tik modeliams. Jos skatina nebijoti kreiptis ir prieš perkant pateikti visas apimtis, kad pirkinys galėtų idealiai atitikti kūno formas.
Nemažai klientų užsisako iškart po kelis maudymosi kostiumėlius ir garderobą pildo kasmet. Anot jos, kaip girdi iš atsiliepimų, klientes žavi ne tik kokybė, bet ir patogumas.
„Mes daug dėmesio skiriame tvarumui ir kokybei – siuvame tiek maudymukų, kiek užsako – jų nesandėliuojame. Būna, kad kitos įmonės pagamina daug produkcijos, o tada lieka ir bando parduoti su nuolaidomis, todėl mes siuvame pagal poreikį – tai pagrindinis aspektas, o po to nereikia sukti galvos, kur dėti neparduotas prekes“, – pasakojo Daiva.
Tačiau per kelerius darbo metus jau įsitikinta, kad užsakymų padaugėja vasaros pradžioje ir žiemą – tai laikas, kai lietuviai atostogauja arba savo šalyje, arba skrenda į tolimuosius kraštus.
Naujienų portalas lrytas.lt septintus metus tęsia projektą „Verslo genas 2023“ ir kviečia dalyvauti jaunus verslininkus, žmones ir komandas, kurie Lietuvoje drąsiai įgyvendina savo sumanymus ir svariai prisideda prie pokyčių šalyje. Projekte dalyvaujantys jaunieji verslininkai ir kūrėjai bus vertinami 7 kategorijose. Registracija į projektą vyksta puslapyje Verslo genas 2023.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.