„Savo veiklą Lenkijoje pradėjome 1993 metais, ir nuo to laiko specializuojamės vonios kambario ir virtuvės įrangos gamybos ir importo srityse. Atstovaujame prekės ženklui REA, kuris yra vienas iš lyderiaujančių Lenkijoje, todėl nusprendėme kartu su „Pigu.lt“ plėstis į Šiaurę ir įsitvirtinti Baltijos šalių rinkose“, – teigia H.Osnowczyk. Tai, kad sprendimas buvo vertingas, liudija ir augantys pardavimai – jau pirmaisiais veiklos mėnesiais jie šoko geometrine progresija.
Anot H.Osnowczyk, „Pigu.lt“ pasirinktas kaip patikimas partneris, kuris gali pasiūlyti visą paslaugų spektrą – nuo sandėliavimo iki rinkodaros. „Tokio tipo Marketplace visame pasaulyje yra tarpininkas tarp kliento ir parduotuvės, jis užtikrina patogų pristatymą, aukštą aptarnavimo kokybę, todėl pardavėjams toks bendradarbiavimas tampa itin patrauklus“, – sako H.Osnowczyk.
Lenkijos įmonei imponuoja, kad šiuo metu per „Pigu.lt“ Marketplace‘ą galima pasiekti net 6,1 mln. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje gyvenančių piliečių. Juo labiau, kai „Pigu.lt“ pradės prekiauti Suomijoje, prie šio skaičiaus prisidės dar daugiau nei 5 mln. potencialių pirkėjų iš Skandinavijos.
Pažįsta Europos skonį
Savo interneto svetainėje REA siūlo vonios ir virtuvės įrangą, kurią tiekia į beveik visas Europos Sąjungos šalis. Populiariausi gaminiai – praustuvai, dušo kabinos, santechnika, montavimo ir apdailos įranga, taip pat – įvairūs priedai. Šiandien „Pigu.lt“ galima rasti daugiau kaip tūkstantį REA gaminių.
„Esame susipažinę su visų Europos šalių skoniais, todėl galime pasiūlyti itin didelį asortimentą, estetiką, funkcionalumą ir aukštą kokybę Baltijos šalių pirkėjams“, – teigia H.Osnowczyk. Anot jos, vien praustuvų yra apie 200 skirtingų rūšių, o taip pat spalvų – nuo įprastos baltos, juodos iki chromuotų ar auksinių.
REA turi stiprų partnerių tinklą tarp vonios įrangos ir priedų gamintojų, todėl gali garantuoti aukščiausią kokybę ir konsultacijas. Per beveik 30 metų veiklos REA užsitarnavo puikią reputaciją ir skaičiuoja daugiau kaip 500 tūkst. patenkintų klientų visoje Europoje.
Lietuviai vertina kokybę
H.Osnowczyk pripažįsta, kad Lenkijoje daugelis dalykų kainuoja pigiau, ypatingai kainų skirtumas pradėjo jaustis po 2015 metų, kai Lietuva įsivedė eurą. Kita vertus, ji taip pat akcentuoja, kad lietuviai yra puikūs pirkėjai, nes vertina ne tik kainą, bet ir kokybę.
„Pirkėjai iš Lietuvos yra lojalūs, jie labai mėgsta vietinius prekės ženklus ir produktus. Todėl mums dar reikia pelnyti Lietuvos gyventojų pasitikėjimą, parodyti gerąsias savybes ir pasiekti, kad REA būtų atpažįstamas kaip kokybės ir stiliaus pavyzdys. Kadangi atsakome už savo gaminių kokybę, manome, kad mus pamėgs ir lietuviai, ir latviai, ir estai“, – sako H.Osnowczyk.
Rekomenduotų ir kitiems
Paklausta, ar rekomenduotų kitiems Lenkijos pardavėjams pradėti prekiauti „Pigu.lt“ Marketplace, H.Osnowczyk nesuabejoja.
„Mano asmeninė patirtis rodo, kad prekiauti Lietuvoje yra įdomu, malonu ir nesudėtinga. Labai gerai, kad „Pigu.lt“ nebijo prisiimti atsakomybių kaip partneris ir garantuoja greitą prekių pristatymą“, – pastebi Lenkijos įmonės atstovė.
„Pagrindinė mūsų užduotis – pateikti gerą pasiūlymą klientams ir laiku pristatyti prekes į „Pigu.lt“ sandėlį, o tuomet jau Marketplace‘as viskuo pasirūpina, tereikia stebėti prekės kelią į kliento namus internetu“, – apibendrina H.Osnowczyk.