Prekės ženklą jai padovanojo
Kelis metus B.Daugėrdaitė internetinių parduotuvių neturėjo ir dirbo kitaip – ieškojo, kurios parduotuvės norėtų prekiauti jos siūlomomis prekėmis.
Tačiau dabar „Mamajum“ prekės ženklui ir internetinei parduotuvei – jau 5 metai. Visgi B.Daugėrdaitės rankose jis tik apie 3 metus.
Pasirodo, šis prekės ženklas iš tiesų yra ne jos, o draugės sukurtas. Pagimdžiusi kūdikį ši nusprendė siūti nėštukėms sukneles ir jas parduoti savo specialiai tam kurtoje interneto parduotuvėje. Tačiau kurį laiką vysčiusi šį verslą idėjos atsisakė. Jai labiau patiko kurti, nei sekti pardavimus, tad nusprendė prekės ženklą padovanoti B.Daugėrdaitei, kuri tuo užsiima jau ne vienerius metus, o ir yra baigusi verslo vadybos, rinkodaros mokslus.
B.Daugėrdaitė šį tą pakeitė ir suknelių mamoms interneto parduotuvėje neliko. Kurį laiką buvo siūtos ir pardavinėtos kepurytės, o vėliau nuspręsta vietoje jų imtis mokyklinės uniformos.
„Pati turiu vaiką ir suprantu, kad reikia kokybiškų mokyklinių prekių, juk vaikai dažnai išsipurvina, todėl būtina, kad po 10 skalbimų drabužis nesusidėvėtų. Taip nusprendžiau, kad reikia imti ir pačiai susirasti, kas galėtų pasiūti aukštos kokybės mokyklinius drabužius, kuriuos galėčiau pardavinėti.
Tad dabar siuvame polo marškinėlius, sarafanus, sijonus, džemperius, sportines kelnes, kol kas tik švarkai ir kelnės kitų tiekėjų, bet netolimoje ateityje planuojame pradėti siūti ir juos“, – portalui lrytas.lt pasakojo verslininkė.
Baiminosi bankroto
B.Daugėrdaitė aiškina, jog pats intensyviausias laikas – rugpjūtis, nes tėvai dažniausiai tik prieš pat rugsėjo 1-ąją ima ieškoti uniformų.
„Būna žmonių, norinčių prekių čia ir dabar, nes paskutinę dieną užvilkę vaikui švarką ar marškinius pamato, kad jie jau maži, tada būna daug streso, tėvai verčiasi per galvą, ieško, kur galėtų greitai nupirkti uniformą.
Todėl šiemet viename prekybos centre Vilniuje įsirengėme salelę porai mėnesių, kad klientai galėtų ir gyvai pasimatuoti, išsirinkti prekes. Juk ne visiems ir pagal ūgį ar amžių drabužiai tinka, kai kurių pečių plotis gali būti didesnis, kai kurių – mažesnis, todėl dalis internetu neperka, pirmiausia nori pasimatuoti“, – sakė ji.
Visgi B.Daugėrdaitė pripažino, kad šiemet tėvai uniformomis pradėjo rūpintis kiek anksčiau, nes šįkart jau žinojo, kad į mokyklą vaikams eiti tikrai reikės, o štai pandemijos ir karantinų laikotarpiu daug kas buvo neaišku, tad tėvai suskubdavo paskutinę minutę.
Apskritai per pandemiją tokiam drabužių verslui buvo sudėtinga išsilaikyti, B.Daugėrdaitės galvoje net ėmė suktis mintys apie bankrotą, juolab tik užklupus koronavirusui stiprių internetinių parduotuvių verslininkė dar neturėjo. Tačiau aplinkybės privertė to imtis ir dabar ji turi net kelias interneto parduotuves.
„Tad antrus pandemijos metus gyvenome neblogai, internetu prekiavome sėkmingai, problema tik ta, jog tuo metu buvome visiškai žali, prekiauti internetu nemokėjome, juk reikia užsiimti ir reklama internete, ir internetinės parduotuvės, lipdukų kūrimu – viskuo. Teko greitai visko išmokti“, – teigė ji.
Pagelbėjo ir tai, kad kitoje internetinėje parduotuvėje bdvaikams.lt B.Daugėrdaitė prekiauja ne tik mokykline uniforma, kurios poreikis daugiausia išauga tik prieš rudens pradžią, bet ir įvairiomis iš daugelio kitų šalių tiekiamomis vaikiškomis prekėmis: kepurėmis, pirštinėmis, batais, proginiais drabužėliais. Juk jų prireikia ištisus metus.
Be to, B.Daugėrdaitė buvo pastebėta ir stipraus Lenkijos vaikiškų prekių gamintojo, eksportuojančio savo prekes į daugelį pasaulio šalių. Dabar ji ne tik prekiauja jų produkcija, bet ir, kaip moteris sako, patardama, ko reikia Baltijos šalių rinkai, tapo lyg šios bendrovės dešiniąja ranka.
Auga verslas, auga ir mažieji klientai
Nors šiuo laikotarpiu viskas brangsta, Beata teigė, jog pati stengiasi aukštų kainų nerašyti.
„Geriau parduosiu pigiau, bet didesnį kiekį, nei mažiau, bet su 100 ar 200 proc. antkainiu. Dideli antkainiai man – ne išeitis, nes Lietuvoje yra konkurencija, todėl geriau gaminti kokybiškus drabužius ir palaikyti žemesnį ar panašų į kitų prekybininkų kainų lygį, kad klientai pas mane ateitų, o vėliau sugrįžtų ne tik dėl kainos, bet ir dėl kokybės“, – kalbėjo pašnekovė.
Kadangi verslininkė šioje srityje dirba jau ne vienerius metus, ji sako matanti, kaip nuolatinių klientų vaikai auga ir galų gale tampa tokie dideli, kad drabužių tenka jiems ieškoti kitose parduotuvėse.
„Bet mamos pagimdo naujus vaikučius ir vėl pas mane sugrįžta. Tokie ilgamečiai klientai tampa ir gerais mano pažįstamais“, – nusijuokė moteris.
Pradėjusi verslą B.Daugėrdaitė sakė negalvojusi tik apie pinigus. Anot jos, dirbant mylimą darbą pinigai ateina savaime, o ir milijoniere tapti ji nenorėtų.
„Didžiuliai pinigai neleidžia ramiai gyventi, verčiau uždirbsiu mažiau, bet žmonės mane prisimins, manimi pasitikės ir pas mane sugrįš“, – sakė ji.
Ši verslininkė yra „Kiekvienas gali“ smulkaus verslo stiprinimo bendruomenės narė. Tapkite ir jūs „Kiekvienas gali“ bendruomenės nariu: www.swedbank.lt/kiekvienasgali.