Močiutės pėdomis pasekusi moteris įkūrė savo verslą: patalynę lėlėms siuvau dar būdama maža

2022 m. lapkričio 9 d. 11:01
„Močiutė pradėjo šį verslą, ji viską sugalvojo. Aš pati, būdama maža, pas ją būdavau, siūdavau patalynę lėlėms, o ji siūdavo tikrą patalynę“, – su šypsena pasakojo verslininkė Dovilė Kiseliovienė. Nusprendusi tęsti šeimos verslą, moteris jį perkėlė į visai naują erdvę – internetą.
Daugiau nuotraukų (6)
Įkvėpė močiutės pavyzdys
UAB „Soneta“ direktorė D.Kiseliovienė internetinę parduotuvę „Saulės patalynė“ įkūrė prieš devynerius metus, bet versle ji nebuvo naujokė – su patalyne moteris dirba jau penkiolika metų.
„Aš esu trečia šeimos karta, kuri dirba su patalyne. Viskas prasidėjo nuo močiutės. Ji buvo viena iš pirmųjų Lietuvoje, kuri pradėjo siūti patalynę. Močiutė pradėjo šį verslą, ji viską sugalvojo. Aš pati, būdama maža, pas ją būdavau, siūdavau patalynę lėlėms, o ji siūdavo tikrą patalynę. Puikiai prisimenu, nes pas močiutę būdavau dažnai“, – šypsodamasi prisiminė moteris.
„Toliau sekė mano tėvai, o dabar – aš. Viską perkėliau į internetą, nes anksčiau viskas buvo pardavinėjama stacionariu būdu. Tai – tas pats dalykas, ta pati sritis, tik kitas pobūdis. Visi telpame. Tiesa, močiutės jau nebėra...“ – pasakojo D.Kiseliovienė.
Verslininkė puikiai prisimena ir pirmuosius internetinės parduotuvės žingsnius.
„Ilgai galvojome, kaip ją pavadinti, bet norėjome, kad būtų kažkas su jaukumu, su šiluma. Tuo metu su vyru sėdėjome ir galvojome, kaip čia padarius. Pasiūliau pavadinimą „Saulės patalynė“. Jis sakė, kad gerai – siejasi su jaukumu, šiluma, o Saulė patinka visiems“, – aiškino pašnekovė.
Tiesa, nors konkurencijos nebuvo tiek daug, kiek yra dabar, pradžia vis vien nebuvo iš lengvųjų.
„Prieš devynerius metus žmonės nebuvo taip sulindę į internetą. Dabar pradžia būtų šiek tiek sunkesnė, tuo metu buvo mažiau konkurencijos. Bet, šiaip ar taip, pradžia sunki visiems, ypač sunkūs pirmieji metai, kada tu esi naujas, žmonės tave girdi pirmą kartą, nepasitiki, tu neturi nuolatinių klientų.
Kol įgavome klientų pasitikėjimą, kol jie priprato... Dabar jau daug metų turime nuolatinius klientus, jau atsimename juos pagal adresus – jie mums paskambina kaip draugai“, – atviravo D.Kiseliovienė.
Pasiduoti tuomet ir dabar neleidžia tas pats dalykas – verslininkei šis darbas nėra tiesiog darbas.
„Man pačiai labai patinka ši sritis. Man įdomu, tai kartu ir hobis. Kiekvienas turi sritį, kuri jį domina – tas ir veda į priekį“, – ilgai nesvarsčiusi sakė D.Kiseliovienė.
Svarbu nestovėti vietoje
Taip ilgai buvusi patalynės versle, moteris pastebi – mados karaliauja ir čia.
„Kalbant apie pagalves, čia svarbus sezoniškumas. Jei yra šilta, populiaresnės lininės, vilnonės pagalvės, jei šalta – šilkinės, vilnonės. Patalynės pasirinkimą lemia ne sezoniškumas, o visas vaizdas. Mados keičiasi labai pamažu. Dabar žmonės nori abstrakčių formų, išpopuliarėjo vienspalvė patalynė, šviesios spalvos. Prieš penkerius metus žmonės norėdavo daugiau margumynų, ryškių spalvų, gėlyčių“, – dėstė D.Kiseliovienė.
Įmonė neatsilieka nuo šių klientų poreikių ir nuolat turi pasiūlyti ką nors naujo.
„Mūsų išskirtinumas tas, kad mes siuvame tiek pagal individulius, tiek pagal didmeninius užsakymus, tiek pagal standartinius, tiek pagal nestandartinius išmatavimus. Kuo toliau, tuo daugiau žmonių atsiveža antklodes, pagalves, čiužinius iš labai skirtingų šalių, tad jų išmatavimai skiriasi. Žmonės neberanda jiems patalynės. Be to, pas mus yra ne tik patalynė, bet ir kas su ja susiję – pledai, lovos užtiesalai, miego akiniai. Pasirinkimas iš tekstilės pas mus – didžiausias Lietuvoje“, – pasakojo pašnekovė.
Verslininkė pabrėžė, kad šeimos verslas nuolat keliauja į priekį.
„Tie žingsniai gal ir mažučiai. Pavyzdžiui, naujausias dalykas – paklodės su guma. Žmonėms dažnai būna sudėtinga suprasti, kuria puse ją uždėti – bando viena puse, bando kita. Tai užtrunka. Dėl to mes pradėjome ženklinti, kur ilgoji pusė, kur trumpoji. Tai mažiukas žingsnis, bet patogus. Be to, nuolatos pildome savo prekių asortimentą, stebime, kas žmonėms patinka, bendraujame su jais, klausiame, ko norėtų.
Mūsų naujiena – miego akinukai. Jie naudingi dėl to, kad kai vakare pasitepame kremu ir einame miegoti, visą kremą nusišluostome į patalynę. Šilkiniai akiniai nuo to apsaugo, jie nesugeria taip, kaip medvilnė. Be to, kiti gamintojai turi labai siaurus miego akinius, jie naktį sukiojasi į vieną ar kitą pusę, nukrenta. Tad mes pradėjome gaminti beveik dvigubai platesnius akinius. Į priekį keliaujame po truputį“, – kalbėjo D.Kiseliovienė.
Moteris atskleidė turinti ir didesnę svajonę, kuri jau labai greitai išsipildys – Vilniuje dar šiais metais atsidarys fizinė patalynės parduotuvė.
„Gana ilgai buvome internete, tačiau nusprendėme, kad visgi reikėtų turėti ir fizinę parduotuvę. Nors žmonėms nebuvo būtinybės atvažiuoti, pasižiūrėti gyvai, bet galvojome, kad verta, kadangi šiame versle esame nemažai metų. Devynerių metų proga nutarėme atidaryti savo parduotuvę“ – džiaugėsi pašnekovė.
D.Kiselovienės UAB „Soneta“ dalyvauja „Swedbank“ projekte „Kiekvienas gali“. Apie jį moteris sužinojo gavus naujienlaiškį. „Nuo pat įmonės įsteigimo esame „Swedbank“ klientai, bendraujame, sekame, todėl prisijungėme prie šio projekto“, – sakė ji.
patalynė^Instantinterneto verslas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.