Pas Dominyką Albertavičiūtę merginos plūsta su keisčiausiais norais – susiaurinti nosį, išryškinti skruostikaulius, sumažinti veidą, žandikaulį, paslėpti aknės iškankintą veidą ar paversti gražuole su „Katės akių“ skiriamuoju bruožu tapusiu meistrės makiažu. Šiandien ši vizažistė subūrusi tūkstančius sekėjų socialiniuose tinkluose, kurią pastebi net užsienio garsenybės, ir mėgaujasi įgyvendinta paauglystės svajone.
Dvidešimt vienerių Dominyka, antrame kurse studijuojanti estetinę kosmetologiją, šiandien savo darbais lenkia net geriausius šalies makiažo meistrus. Dar visai neseniai merginai teko puošti serialo „Vikingai“ bei siaubo filmo „Ravers“ aktorę Georgia Hirst, praktinėmis žiniomis dalintis ir su gerai žinoma vizažo meistre Oksana Pikul-Jasaitiene.
„Georgia Hirst mane susirado Instagram platformoje, pagyrė ir paprašė, kad visos viešnagės Lietuvoje metu ją puoščiau. Žinoma, aš iš karto sutikau, buvo labai smagu su ja dirbti. Ji mane nustebino savo paprastumu, nuoširdumu, bendravome kaip draugės“, – prisiminė Dominyka.
Dar mokantis mokykloje mergina išsiskyrė savo išvaizda, tad ją dažnai kviesdavo įvairūs makiažo meistrai pabūti modeliu, tad semtis žinių ji pradėjo jau nuo pat ankstyvos paauglystės.
Baigusi dvylika klasių Dominyka vis intensyviau domėjosi makiažais ir jų atlikimo technika, jau tada gražino merginas ir moteris. Po pusės metų su sužadėtiniu keliems mėnesiams išvyko gyventi į Tailandą, mat norėjosi pakeisti aplinką ir atrasti save.
„Išvykau į Tailandą ir makiažas mane susirado pats. Ten užmezgiau kontaktus su fotografais, kurie mane pradėjo kviesti atlikti profesionalius makiažus fotosesijoms. Tailande labai populiaru įvairios fotosesijos turistams, tad dažiau juos ir įvairius modelius. Gražinau skandinaviškų, egzotiškų bruožų žmones. Tai suteikė daug praktinių žinių, man patinka analizuoti veido morfologiją ir anatomiją bei kiekvienam žmogui pritaikyti makiažą individualiai“, – prisiminė Dominyka.
Būtent Tailande ji suprato, kad gyvenimo kelias bus susijęs su vizažu. Būnant ten, mergina labai susidomėjo lietuvės, jos aktyviai sekė ją socialiniuose tinkluose, stebėjo jos keliones ir atliekamus makiažus.
Lietuvoje laukė naujos galimybės
Po septynių mėnesių pora grįžo į Lietuvą, o čia su Dominyka nedelsiant susisiekė „Makeup Secrets“ makiažo akademijos įkūrėja Rasa Sinkevičiūte, kuri pasiūlė bendradarbiauti.
„Kai Rasa su manimi susisiekė, ji pasiūlė parodyti platesnei auditorijai mano sugebėjimus, kurti išskirtinius makiažus nuotraukoms. Gal tiesiog pamatė talentą, kuri pagimdė šią idėją. Po kelių mėnesių bendravimo sukūrėme mokymų programą“, – pasakojo Dominyka.
„Marketingo ir makiažo“ mokymai sulaukė didžiulės sėkmės, o aplankyti didžiausi Lietuvos miestai išvystė idėją – plėstis į užsienio rinką, tad pirmieji mokymai užsienyje visai netrukus įvyks Londone. Šiuos mokymus sudaro dvi dalys.
Pirmoji – Instagram marketingas, kurio metu mergina pasakoja apie marketingo paslaptis, kurias šiandien visi nutyli. Jau dešimtims meistrės mokinių pavyko sulaukti sėkmės socialiniuose tinkluose. Antroji – Dominykos autorinio demonstracinio makiažo technikos subtilybės, praktiniai patarimai bei priemonių rekomendacijos.
„Mokymai labai glaudžiai susiję su Instagram socialiniu tinklu. Šiais laikais – tai aktyviausia platforma, o čia sukurta reklama turi didesnę galią už tai, kas rodoma televizijoje. Socialinės žinutės pasiekia didesnį skaičių žmonių. Mokymuose pasakoju ne bendrinius triukus, kuriuos žino visi, bet atskleidžiu specifines taisykles, kurių išmokau Tailande iš marketingo specialistų bei nuolat vis dar gilinu žinias marketingo paskaitose“, – sakė Dominyka.
Registruojantis į mokymų programą mergina neretai sulaukia klienčių abejonių, ar joms įmanoma socialiniuose tinkluose tapti populiarioms, jei neturi jokių išskirtinių išvaizdos bruožų ar įdomių veiklų. Mergina atviravo, kad pritraukti didelę sekėjų auditoriją reikia kelių paprastų dalykų.
„Kiekvieno tipo žmogus turėtų ką apie save papasakoti ir parodyti pasauliui. Pavyzdžiui, viena iš mano mokinių, kuri augina dvynukus, man sakė, kad neturi ką įdomaus parodyti. Atsakiau jai, kad auginti dvynukus įdomi veikla, galbūt ji daro kažką kitaip, nei visos mamos. Žmonėms labai patinka kasdieniai patarimai. Nebūtina būti įžymiu žmogumi ar tobulos išvaizdos modeliu, čia užtenka charizmos ir geros energetikos“, – teigė Dominyka.
kymuose mergina surenka plačią žmonių auditoriją, o didelis susidomėjimas skatina ateityje rinkti didesnes žmonių grupes, surengti daugiau pamokų. Mokymų metu ji savo klientes stebina pasaulyje garsių rėmėjų skiriamais dovanėlių rinkiniais, kas Lietuvoje buvo visiška naujovė ir meistrės idėja.
„Katės akys“ demonstracinio makiažo technika – išskirtinė, kurios Lietuvoje taip pat iki tol nenaudojo niekas, kaip sako pati mergina, turbūt tai buvo jos sėkmės garantas. Originalumas, unikalumas ir makiažo atlikimas kitaip, nei iki šiol atlikdavo kiti makiažo meistrai, Dominykai padėjo prasimušti kelią konkurencingoje rinkoje.
„Tokį makiažą iš pradžių darydavausi sau. Man labai patikdavo makiažai su arabiškais motyvais. Lietuvoje niekas nemokė tokių technikų, labai mėgau akių apvadus, tai buvo netgi nemadinga, tačiau aš nekreipiau dėmesio. Tokią techniką tobulinu nuo 14 metų. Galiausiai, žmonės mane pastebėjo ir šis makiažas išpopuliarėjo Lietuvoje“, – kalbėjo Dominyka.
Neturi laiko atsipūsti
Jos paslaugų kainos svyruoja nuo 50 iki kelių šimtų eurų. Mergina specialiems užsakymams vyksta ir į kitus miestus, tad kainos tikrai gali sukelti nuostabą. Tačiau Dominyka primena, kad tokiu atveju susideda ir kelionės išlaidos, mat tenka važiuoti ir 300 kilometrų.
„Pavyzdžiui, nuo spalio pradžios dirbau visiškai be laisvadienių. 19 dienų darbavausi be pertraukų. Didelis užimtumas netgi sekmadienį, nes atvažiuoja klienčių iš kitų miestų ar sugrįžta iš užsienio, neretai vedu joms ir individualias pamokas, kuriose visos nori išmokti būtent mano makiažo techniką, paslaptis, specifiką. Pagrindinė problema šiandien – laiko stygius“, – kalbėjo mergina.
Verslo pradžioje Dominykai reikėjo nemažų investicijų, nes šiais laikais profesionalaus makiažo priemonės brangios, o siekiant išlaikyti kokybę, kaip teigė mergina, reikia ir kokybiškų priemonių.
„Manyčiau, kad pradedančiajam vizažistui reikėtų tokio kosmetikos krepšelio, kurio kaina siekia 1000 eurų. Ilgainiui poreikiai didėja, o šis darbas reikalauja sekti naujienas, nes makiažo priemonių naujovės pasaulyje pasirodo beveik kiekvieną dieną. Aš seku visas tendencijas, tad į tai tenka nuolat investuoti. Taip pat susideda mokesčiai, nemažai kaštų reikalauja ir patalpų nuoma“, – kalbėjo Dominyka.
Tiesa, mergina neseniai įsirengė patalpas, kuriose teikia savo paslaugas, kol kas jas nuomoja, tačiau ateityje ji turi planų įsigyti nuosavas.
„Šiuo metu patalpas nuomoju, bet ateityje noriu įsirengti savo nuosavą grožio studiją. Žinau tiksliai, ko noriu, bet surasti nėra lengva. Esu sulaukusi daugybės pasiūlymų dirbti įvairiuose grožio salonuose, visgi noriu nepriklausomybės ir dirbti dėl savo, kaip makiažo meistrės, vardo“, – teigė vizažistė.
Keisčiausios istorijos
Dominyka sulaukia įvairaus amžiaus klienčių – visai jaunučių paauglių, o kartais ir garbaus amžiaus moterų. Vizažistė pasakojo, kad šis darbas kiekvieną dieną vis kitoks – pilnas įvairiausių įdomių gyvenimo istorijų ir išgyvenimų. Mergina atviravo, kad neretai pasitaiko tokių klienčių, kurios atbėga pilnomis akimis nuostabos, mat prieš atvykstant pas ją sužinojo, jog laukiasi.
„Visai neseniai teko išleisti nuotaką. Ji tikėjosi gero oro, vylėsi, kad bus saulėta diena, norėjo auksinio rudens, o jo nebuvo – smarkiai lijo, diena buvo niūri. Kol aš ją dažiau, ji visą laiką graudinosi, man buvo labai sunku ją dažyti. Tačiau tokiais atvejais stengiuosi kalbėti kuo daugiau pozityvių dalykų ir nuteikiu gerai nuotaikai, kartais jaučiuosi kaip psichologė“, – pasakojo makiažo meistrė.
Makiažo tendencijos šiandien diktuoja paprastumo ir natūralumo madas. Tačiau mergina atviravo, kad Lietuvos ir užsienio rinkos poreikiai skiriasi, taip pat ir makiažo mados.
„Šiuo metu pasaulyje pats populiariausias natūralus makiažas, kuris tiesiog paryškina žmogaus bruožus, pasižymi švytėjimu, skaistumu, natūraliais antakiais. Visgi, Lietuvoje viskas šiek tiek kitaip. Manęs merginos prašo natūralios, neperkrautos, lygios odos efekto, natūralių antakių. Tačiau jos visada nori ryškių akių, bet aš manau, čia galbūt taip tik pas mane, nes susirenka klientės, mėgstančios mano ryškią techniką“, – teigė vizažistė.
Sėkmės receptas
Pats svarbiausias sėkmės recepto ingredientas, pasak Dominykos, – begalinė meilė savo veiklai.
„Kai myli tai, ką darai, gimsta tikrų tikriausia magija ir užburiantis grožis, kuriam neįmanoma atsispirti. Būtent meilės energija yra pati stipriausia visatoje – ją galima pamatyti ir pajusti, bet ji sklinda tik iš žmogaus, kuris myli ir tiki tuo, ką daro. Tikiu, kad mano klientės bei mokinės būtent tai ir jaučia, dažnai sulaukiu iš jų žodžių, kad skleidžiu šilumą bei gerą energiją.
Taip pat svarbu būti savimi. Originalumas vertas daugiau, nei pigi kopija. Juk kiekviena savyje turi tiek spalvų, tiek idėjų! Reikia tai tik išlaisvinti. Patikėkite, žmonės jaučia, kur darbas unikalus ir išpuoselėtas iki pačių mažiausių smulkmenų. Būtent mano sėkmės garantas ir buvo išskirtinumas“, – kalbėjo Dominyka.