„Apple“ prekių ženklo vertė per pastaruosius metus išaugo 9 proc. ir siekė 234,241 mlrd. JAV dolerių.
Antroje vietoje esančios „Google“ prekės ženklo vertė padidėjo 8 proc., iki 167,713 mlrd. JAV dolerių.
Trečioje vietoje, kaip ir praeitais metais, įsitaisiusi „Amazon“. Internetinės prekybos milžinė pademonstravimo spartų augimo tempą – 24 proc., iki 125,263 mlrd. JAV dolerių.
Nepasikeitė ir ketvirtą–aštuntą vietas užimančios įmonės: „Coca-Cola“ (prekių ženklo vertė sumažėjo 4 proc., iki 63,365 mlrd. JAV dolerių), „Samsung“ (padidėjo 2 proc., iki 61,098 mlrd. JAV dolerių), „Toyota“ (padidėjo 5 proc., iki 56,246 mlrd. JAV dolerių) ir „Mercedes- Benz“ (padidėjo 5 proc., iki 50,832 mlrd. JAV dolerių).
„McDonald's“ pernai iš 10-osios pakilo į 9-ąją vietą (prekių ženklo vertė padidėjo 4 proc., iki 45,362 mlrd. JAV dolerių), o „Disney“ pateko į dešimtuką pakilusi iš 14-osios vietos (padidėjo 11 proc., iki 44,352 mlrd. JAV dolerių).
Tuo pat metu „Facebook“ nukrito į 14-ą vietą iš prieš metus užimtos 9-osios vietos (prekių ženklo vertė sumažėjo 12 proc., iki 39,857 mlrd. JAV dolerių).
Sparčiausią prekių ženklo vertės augimo tempą pavyko pasiekti „Mastercard“, kurios prekių ženklo vertė padidėjo 25 proc., iki 9,43 mlrd. JAV dolerių. Tai leido mokėjimo sistemai pakilti į 62-ąją poziciją iš 70-osios, užimtos metais anksčiau.
Finansų pramonės atstovų sektoriuje didžiausia prekių ženklo vertė tenka „J.P.Morgan“ (19,044 mlrd. JAV dolerių, 8 proc. padidėjimas). Į reitinge pateko ir viena naftos ir dujų pramonės atstovė – „Shell“ (5,105 mlrd. JAV dolerių, 3 proc. vertės sumažėjimas).
Tarp naujų sąrašo dalyvių buvo „Uber“ (87-oji vieta, 5,714 mlrd. JAV dolerių) ir „LinkedIn“ (98-oji vieta, 4,836 mlrd. JAV dolerių).
Taip pat po šešerių metų pertraukos į sąrašą grįžo „Dell“ (63-oji vieta, 9,086 mlrd. JAV dolerių).
Bendra šimto vertingiausių prekių ženklų vertė šiuo metu siekia 2,13 trln. JAV dolerių – 5,7 proc. daugiau nei 2018 metais. Be to, dvidešimt šešios įmonės praėjusiais metais pasiekė dviženklį augimo tempą.
Technologijų sektoriaus atstovų prekių ženklų vertė padidėjo vidutiniškai 9 proc. ir nusileido tik prabangos prekių gamintojams (11 proc. padidėjimas).
Atlikdama vertinimą, „Interbrand“ atsižvelgia į įmonių finansinius rezultatus, prekių ženklų įtaką vartotojų pirkimo sprendimams ir įmonių galimybes gauti pajamų.
Šimto geriausių pasaulyje prekių ženklų sąrašas sudaromas jau 20 metų.
Šiuo metu sąraše išliko tik 31 bendrovė, kurios buvo įtrauktos į patį pirmąjį sąrašą, įskaitant „Disney“, „Nike“ ir „Gucci“. Tuo pat metu per minėtą laikotarpį iš sąrašo iškrito 137 prekių ženklai, įskaitant „Nokia“ ir MTV.
Pirmajame dešimtuke, kaip ir anksčiau, išlieka tik „Coca- Cola“ ir „Microsoft“.
2001 metais, kai reitingas pirmą kartą buvo paskelbtas, šimto populiariausių prekių ženklų bendra vertė sudarė 988 mlrd. JAV dolerių, taigi bendras vidutinis metinis augimo tempas per pastaruosius dvidešimt metų yra 4,4 procento.