„Tokios sėkmingos įmonės kaip „Xiaomi“ pasirinkimas plėstis į Lietuvą ne tik atneša ekonominę naudą šaliai bei patogumą klientams, bet ir parodo mūsų pažangą ir brandą technologijų rinkoje. Džiaugiamės prisidėję prie kompanijos atvedimo į Lietuvą“, – sako MTTC vykdomasis direktorius Andrius Mieželis.
„Xiaomi“ telefonų savininkai Lietuvoje galės pristatyti savo įrenginius taisymui septyniose skirtingose vietose, Latvijoje – dviejose, o Estijoje – viename salone.
Išmanieji telefonai „Xiaomi“ išpopuliarėjo dėl kainos-kokybės santykio. Prekinis ženklas siūlo telefonus su savybėmis bei funkcijomis, kurių joks kitas gamintojas negali pasiūlyti už tokią pačią kainą.
MTTC buvo pasirinkti dėl operatyvaus techninio aptarnavimo, kuriam įmonė skiria visą dėmesį. MTTC centrai neprekiauja technika ir jos priedais, o turi išplėtotą tinklą su vietoje dirbančiais inžinieriais, kurie gali atlikti darbus per vieną valandą. Per mėnesį MTTC gali sutaisyti nuo 24 000 iki 40 000 telefonų.
Apie 40 proc. mobiliųjų telefonų remonto paslaugų MTTC teikia Švedijos, Austrijos, Danijos, Italijos, Belgijos operatorių klientams, taip pat Europoje padalinį atsidariusiai JAV draudimo kompanijai.
Pasak A. Mieželio, atvykę susipažinti ir apmokyti inžinierius „Xiaomi“ atstovai buvo nustebinti lietuvių žiniomis. Įsitikinę MTTC specialistų kompetencija, partneriai iš Kinijos sukūrė prisijungimus ir atidavė aptarnavimo vairą į lietuvių rankas.
„Xiaomi“ yra ne pirmas lyderiaujantis telefonų gamintojas MTTC klientų sąraše – jie taip pat aptarnauja „Apple“, „Samsung“, „Huawei“ ir kitus pasaulyje žinomus prekinius ženklus.