„Puiki žinia, kad kelerius metus nuosekliai įgyvendinama strategija duoda rezultatų, ir juos pastebi bei įvertina aukščiausio kalibro vertintojai. Daug dėmesio skiriame aplinkosaugai plačiąja prasme – su kokiais tiekėjais dirbame, kokias medžiagas naudojame gamyboje, kokį vandenį grąžiname į aplinką ir kokią vidinę kultūrą skatiname. Mūsų įsipareigojimus patvirtina itin griežtas socialinės atsakomybės standartas (SA8000:2014), kurį Lietuvoje turi vos kelios įmonės. Be to, esame įgyvendinę praktiškai visus aplinkosaugos kampanijos „Detox“ reikalavimus,“ – sako „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius Algirdas Šabūnas.
Paraiškas „European Business Awards“ konkursui šiemet pateikė daugiau kaip 120 000 verslo įmonių iš 33 šalių. Į antrąjį etapą pateko 2 753 bendrovės, kurioms suteiktas „Ones to Watch“ (liet. vertos dėmesio) įvertinimas. Į paskutinį – finalinį – konkurso etapą pakviestos 364 nacionalinėmis nugalėtojomis pripažintos Europos bendrovės. Geriausios Europoje įmonės devyniolikoje skirtingų kategorijų bus paskelbtos gruodžio mėnesį.
Pasak „European Business Award“ vadovo Adrian Tripp, nacionalinio nugalėtojo įvertinimas patvirtina ryškią bendrovių lyderystę ir jų kuriamą pažangą. „Bendrovė „Utenos trikotažas“ gali didžiuotis savo pasiekimais. Nacionaliniais nugalėtojais tampa tik pačios stipriausios Europos įmonės, kuriančios reikšmingas inovacijas, demonstruojančios nepriekaištingą verslo etiką ir vykdančios sėkmingą veiklą.“
„European Business Awards“ yra vienas didžiausių ir labiausiai vertinamų tarptautinių verslo konkursų, kuriame dalyvauja įvairių sektorių bendrovės. Konkurso tikslas – burti ir palaikyti sėkmingą, stiprią, kuriančią Europos verslo bendruomenę, savo veikla prisidedančią prie visuomenės gerovės kūrimo visame pasaulyje.