– Papasakokite apie įmonę „ADmaja“. Kaip kilo idėja ją įkurti?
– Dar būdama studentė sekiau pasaulinio lygio tendencijas, domėjausi, kas yra populiaru visame pasaulyje ir bandžiau užmegzti ryšį su gamintojais vykdama į parodas, kur galėjau individualiai su jais pabendrauti. Pirmosios audinių kolekcijos atvažiavo į „ADmaja“ po ilgų derybų, tik apčiupinėjus kiekvieną audinį. Dabar viskas vyksta automatiškai, mes tobulėjame, augame ir kiekvieno poreikiai tik didėja.
Pradėjome tikrai nuo gana mažo užuolaidų pasirinkimo, o šiuo metu jau siūlome apie 20 skirtingų, kruopščiai atrinktų įmonių užuolaidų nuo minimalistinių skandinaviškų iki klasikinių itališkų. Visada stengiamės susipažinti su audinių ir jų raštų atsiradimo istorija, pažinti tiekėją, sužinoti jų istoriją.
– Su kokiais sunkumais teko susidurti pradedant dirbti sau?
– Kai verslas jau sėkmingas, nueiti į banką ir paprašyti paskolos – ne problema, nes tuomet bankas skolina lengva ranka. Verslo pradžioje tenka ieškoti kitų finansavimo šaltinių, vadyboje tai įvardijama kaip 3F – fools, family and friends – kvailių arba smalsuolių, šeimos ir draugų parama, nuo kurios teko pradėti ir mums.
Juokaujame, kad pradėjome veiklą mažose patalpose, bet su didelėmis ambicijomis. Tačiau po septynerių metų darbo prekybos centre, persikėlėme į nuosavas, jaukias patalpas Liepų gatvėje, kuri dar vadinama dizainerių – interjero gatve. Per visus šiuos metus užaugome iki užuolaidų ir interjero salono, kuriame ne tik audiniai, bet ir tapetai, dizainerių kurti šviestuvai, kilimai, itališki baldai, bei interjero detalės.
Kai pradėjome ieškoti didesnių patalpų labiau strateginėje Klaipėdos vietoje, kreipėmės į nacionalinę plėtros įstaigą „Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA) dėl paslaugų pradedančiajam verslui. Pasiėmėme paskolą ir per INVEGĄ susigrąžinome dalį sumokėtų palūkanų pagal priemonę „Dalinis palūkanų kompensavimas“, finansuojamą iš Europos regioninės plėtros fondo. Tai mums leido įsirengti tokį interjero saloną, apie kokį svajojome, išpildyti savo poreikius, skirti zoną dizaineriams, kad jie galėtų dirbti pas mus, o ne kavinėse.
Verslo strategijų kūrimo mūsų veikloje buvo, yra ir bus. Vyras šiuo metu didelę dalį savo laiko skiria magistro studijoms (MBA), gilindamas vadovavimo ir verslo administravimo žinias, todėl mūsų šeimoje kiekvienas rytas prie kavos puodelio prasideda pačiomis įdomiausiomis temomis. Esame kūrybingi žmonės ir norėtume to įnešti į kiekvieno namus. Šiuo metu su vyru planuojame suburti knygų klubą, kuriame būtų ir interjero tendencijų valandėlė.
– Ar būtinai reikia būti dizaineriu, kad atskirtum, kokios užuolaidos yra geros?
– Geros užuolaidos tinka ir dera bendrame interjere, jos turi būti patogios ir patikti žmogui, pas kurį kabo, suteikti džiaugsmą, atitikti charakterį. Kartais pajuokaujame, kad pasijaučiame kaip psichologai, nes bandome suprasti, koks yra klientas, kad padėtume išsirinkti.
Klientai savo namuose dažniausiai nori daugiau erdvės, žemas lubas – paaukštinti, erdvę, kurioje trūksta dienos šviesos – apšviesti. Taigi visada stengiamės suteikti kaip įmanoma daugiau erdvės ne tik audiniais, bet ir apvadais, kuriais taip pat prekiaujame salone.
– Ką patartumėte pradedantiesiems verslininkams?
– Pagrindinis patarimas, kurį galėčiau duoti jauniems verslininkams – nebijoti ir daug dirbti. Mane klientai gali pasiekti septynias dienas per savaitę. Užduokite sau klausimą: kas gali nutikti nesėkmės atveju? Dažniausiai praradimai nėra dideli, o ypač verslo pradžioje. Tuo tarpu, tai, ką gausite sėkmės atveju, tikiuosi, motyvuos eiti į priekį ir nepasiduoti.