„Caffeine“ 2007 metais įkūrė keturi Lietuvos verslininkai. Užbaigus sandorį jie ir toliau liks vadovauti kavinių tinklui bei įgyvendins priimtą plėtros strategiją.
„BaltCap“ į „Caffeine“ investavo 2012 metais. Nuo to laiko tinklas išaugo iki daugiau nei 60 kavinių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
Įmonės sėkmės istorija pasakoja apie keturis verslininkus, palikusius samdomus darbus ir pradėjusius verslą iš asmeninių santaupų. Tinklo įkūrėjai nuo pirmųjų dienų turėjo aiškią viziją pakeisti kavos vartojimo įpročius, siekė tapti regiono rinkos lyderiais ir nesusigundė sustoti pusiaukelėje siekiant ambicingų tikslų”, – pažymėjo „Caffeine“ valdybos narys ir „BaltCap“ partneris Kornelijus Čelutka.
„Per artimiausius penkerius metus planuojame gerokai padidinti „Caffeine“ ženklo kavinių skaičių ir plėstis geografiškai. Taip pat turime daug formos ir turinio tobulinimo idėjų, toliau skleisime kavos gėrimo kultūrą, diegsime naujausius skrudinimo ir gamybos sprendimus,“ – sakė kavinių tinklo kavos ir komunikacijos vadovas Nidas Kiuberis.
„Caffeine“ yra vienas stipriausių Baltijos šalyse kavinių prekės ženklų, žinomas dėl savo kokybiškos kavos ir puikaus aptarnavimo. Tinklo kavinės yra strategiškai reikšmingiausiose didžiausių miestų vietose. Toliau planuojame plėtoti savo verslą Baltijos šalyse ir tikime, kad „Caffeine“ suteiks mums naujų plėtros galimybių kitose šalyse“, – sakė „Reitan Convenience“ vadovas Johannesas Sangnesas.
Norvegijos „Reitan Group“ struktūroje yra penkios dalys: „REMA 1000“, „Reitan Convenience“, „Uno-X Group“, „Reitan Properties“ ir „Reitan Capital“. Grupės apyvarta viršija 9 mlrd. eurų, jos įmonėse dirba 37 tūkst. žmonių.
„Reitan Convenience“ septyniose šalyse turi 2250 parduotuvių. Lietuvoje, Latvijoje ir Norvegijoje veikia „Narvesen“, Norvegijoje, Švedijoje ir Danijoje – „7-Up“, „Northland“ Norvegijoje, „Pressbyran“ Švedijoje, „R-kioski“ Suomijoje, „R-kiosk“ Estijoje ir „Lietuvos spauda“ Lietuvoje.