Oklende gyvenanti 25 metų Liu, prieš keletą metų įkūrusi milijonus dolerių nešusią bendrovę „Waist Trainer“, kuri pardavinėjo internetu liemens treniravimo (liekninimo) korsetus moterims, o taip pat bendroves „Luxe Fitness“ ir „Bambi Boutique“, įgyvendino savo naują sumanymą – pradėjo internete dovanų dėžučių verslą. Pernai minėtas bendroves (išskyrus „Bambi Boutique“) ji pardavė už milijonus dolerių ir nusprendė imtis naujo verslo.
Ji kreipėsi į pyragaičių kepėją Briarą Howardą, dabartinį jos verslo partnerį, ir bendromis jėgomis įsteigė bendrovę „Celebration Box“ – naujausią jaunos verslininkės elektroninės prekybos įmonę, siūlančią patogų būdą nusiųsti artimiesiems dovanų.
Akį traukiančios dovanų dėžutės, prikrautos spurgų, šokolado ir saldainių ant pagaliuko, skirtos žmonėms pradžiuginti įvairiausiomis progomis. „Mes matėme, kaip tokie dalykai daromi Australijoje, ir aš pagalvojau, kad tai puikus sumanymas“, – sakė Liu.
„Šiais laikais žmonės yra tokie tingūs, kad mes pagalvojome, jog visa tai palengvins patį dovanojimo procesą“, – pridūrė ji.
Mažiau nei per mėnesį „Celebration Box“ išsiuntė apie 2000 užsakymų.
„Mes nesitikėjome, kad taip greitai sulauksime tiek daug užsakymų“, – džiaugėsi Liu.
Pažymėtina, kad pardavinėjamoms prekėms reklamuoti jaunoji verslininkė pasikviečia realybės šou žvaigdžių. Pavyzdžiui, jos siūlytų liemens treniravimo korsetų pardavimai pasiekė rekordines aukštumas, kai juos išreklamavo garsiosios Kim Kardashian įseserė, ne mažiau garsi realybės šou žvaigždė Kylie Jenner.
Liu organizuoja renginius internete per savo grupę „Girls In Business“ („Merginos versle“), kurios tikslas – įkvėpti moteris imtis verslo. Į vieną iš tokių renginių ji buvo pasikvietusi realybės šou žvaigždes Matildą Rice ir Lisą Kitchen.
Parengė Leonas Grybauskas