Pagrindinis argumentas griebti šią rinką į rankas buvo tas, kad, anot R.Širvinsko, Tailando vietinė turizmo rinka auga tris kartus sparčiau, nei turizmo augimo vidurkis pasaulyje. Tad būtų neapdairu to neišnaudoti.
„Kelerius metus vežėme lietuvius į Tailandą pasinaudodami vietinių tarpininkų paslaugomis. Sukaupta patirtis ir noras tobulėti paskatino mus dirbti be tarpininkų. Šitaip galėsime būti lankstesni bei pasiūlyti daugiau ir pigesnių paslaugų bei pramogų keliautojams iš Lietuvos, ir ne tik.
Taip pat norime labiau kontroliuoti paslaugų kokybę, nes dėl didelio turistų skaičiaus šalyje vietiniai dažnai nepersistengia priimdami užsienio turistus“, – apie priežastis kurtis tolimoje egzotiškoje šalyje sakė lietuviškos kelionių įmonės „Makalius“ vadovas Rimvydas Širvinskas.
„Makaliaus“ projektas Tailande pradėtas plėtoti 2017 m. gruodį. Lietuviai tuomet susirado laisvai samdomus tinklaraštininkus ir turizmo profesionalus.
„Susodinome juos biure ir pradėjome dirbti drauge. Per tris mėnesius socialinio tinklo „Facebook“ gerbėjų skaičiumi aplenkėme lietuvišką „Makaliaus“ puslapį – dabar turime 250 tūkst. sekėjų. Jau dabar geriausius mūsų įrašus pamato per 1 mln. tailandiečių. Taip pat pasiekėme visų laikų Makaliaus rekordus, tarkime, vieną įrašą „Facebook“ tinkle pamatė 4,5 mln. žmonių be jokios papildomos reklamos. Lietuvoje tokie rodikliai yra tiesiog neįmanomi“, – kalbėjo turizmo verslininkas.
Tailande lietuviai turi penkis darbuotojus – keturis vietinius bei vieną lietuvį, o metų pabaigoje planuoja kolektyvą išplėsti iki 8-10 darbuotojų.
Kaip sakė R.Širvinskas-Makalius, pirmaisiais metais reikės investuoti apie 100 tūkst. eurų per metus.
„Tačiau kadangi jau pradėjome gauti pirmas pajamas ir jos sparčiai auga, tai įsukti verslą tikimės per kelerius metus“, – sakė Makalius.
Lietuviai pirmiausia įsikūrė kurortiniame Puketo mieste, tačiau neseniai persikėlė į Bankoką, nes ten daug lengviau rasti specialistų bei iš šio miesto pigiau skraidyti po šalį.