Sistema pradėta kurti 2012 m. pagal individualų telekomunikacijų bendrovės užsakymą ir buvo suprojektuota užduočių bei mobilių darbuotojų valdymui. Vėliau, jungiantis daugiau įmonių, ji buvo modifikuojama.
„Pastaraisiais metais keitėsi konkurencinė aplinka, verslo poreikiai, radome galimybių pagal juos pritaikyti sistemą, kad ji tiktų kuo daugiau naudotojų. Šiandien „Serfy“ galima apibūdinti kaip socialinį tinklą verslams, su kurio pagalba jie teikia paslaugas, registruoja ir sprendžia kilusias problemas, žymi progresą, analizuoja ataskaitas, vysto verslo santykius“, – sako Povilas Vytautas Dudonis, „Serfy“ įkūrėjas.
Šiandien „Serfy“ yra bendra ir lengvai valdoma sistema, kurią naudodami užsakovai ir paslaugų teikėjai realiu laiku vienoje vietoje efektyviai komunikuoja darbiniais klausimais. P. V. Dudonio teigimu, „Serfy“ yra vienintelė sistema, kuri įtraukia užsakovą į procesą ir suteikia galimybę stebėti vykdytojų vidinę veiklą. Šiuo metu sistema jau naudojasi apie 200 įmonių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
„Su investuotoju glaudžiai bendradarbiaujame jau dvejus metus, jo dėmesį „Serfy“ patraukė unikalumu, universalumu ir įvairiapusėmis plėtros galimybėmis. Iš pradžių daug dėmesio skyrėme sistemai tobulinti. Šiais metais nauja 250 tūkst. eurų investicija bus nukreipta į aktyvią plėtrą ieškant naujų klientų tiek Lietuvoje, tiek užsienio šalyse – jau įsteigėme atstovybę Didžiojoje Britanijoje, svarstome apie galimybę vykdyti veiklą ir JAV“, – sako P. V. Dudonis.
Pasak P. V. Dudonio, „Serfy“ sukurta naudotis pačių įvairiausių sektorių ir dydžių bendrovėms – nuo kepyklėlės Klaipėdos senamiestyje iki verslo centro dangoraižio Vilniuje. Ji vertinga visiems, kurie siekia efektyviau išnaudoti laiką, gauti ar teikti kokybiškesnį aptarnavimą.