„Lenkijos kompanijos atstovai atliko išsamų mūsų teikiamų paslaugų auditą ir tik pripažinę, kad atitinkame aukščiausius standartus patvirtino, kad šio mėnesio pabaigoje mūsų depą pasieks pirmasis jų lokomotyvas. Mums ši sutartis pirmą kartą istorijoje taip plačiai atveria vartus į vadinamosios europinės vėžės (1435 mm) rinką ir suteikia galimybes stiprinti konkurencines pozicijas regione“, - sako VLRD generalinis direktorius Albertas Bajorinas.
Lenkijos įmonė „CTL LOGISTICS“ teikia kompleksines logistikos paslaugas geležinkelių ir autotransporto srityje Vakarų ir Rytų Europos rinkoms. Tai viena didžiausių tarptautinių Lenkijos įmonių, kurios atstovybės veikia ir Vokietijoje.
VLRD dalyvavo šios kompanijos skelbtame konkurse, kurio apimtis – 7 TEM2 lokomotyvų kapitalinis remontas. Sutartis, kurios vertė dėl komercinio dvišalio susitarimo neskelbiama, sudaryta Lenkijos atstovams išsamiai įvertinus VLRD pajėgumus – naudojamą įrangą, patirtį lokomotyvų remonto srityje ir darbuotojų kvalifikaciją.
VLRD keliamas tikslas tapti didžiausiu riedmenų centru regione. Šios įmonės konkurencingumas praėjusiais metais sustiprintas čia sutelkus visos „Lietuvos geležinkelių“ įmonių grupės su riedmenų remontu ir priežiūra susijusias paslaugas.