R.Medonis kuria automobilių istorijų registrą „CarVertical“ ir pasitelkus ICO – būdą investicijas pritraukti kriptovaliuta – kompanija pritraukė daugiau nei 15 tūkst. kriptovaliutos „Ethereum“, jos rinkos vertė uždarymo dienos kursu siekia 20 milijonų JAV dolerių.
Svarbiausia – produktas
R.Medonio teigimu, sėkmės paslaptis – geras ir aiškus produktas bei marketingo specialistai, sudominę ir paskatinę į bendrovę investuoti daugybę žmonių.
„Mūsų investicijų rinkimo kampanijoje nesudalyvavo nė vienas stambus investuotojas ar investuotojų grupė. Tik paprasti žmonės“, - teigė R.Medonis.
Jei paprastai į kriptovaliutas ir ICO investuoja spekuliantai, siekiantys su didele nuolaida įsigyti dalį kompanijos jos vystymo pradžioje, o paskui, kainai pakilus, tikslas - viską parduoti. „CarVertical“ situacija kitokia.
„Kalbėdami su bendruomene pastebėjome, kad į mus investuoja labai daug vartotojų, ne tik investuotojų, kurių tikslas yra uždirbti. Manau, kad būtent produkto paprastumas ir gebėjimas jį aiškiai pateikti leido mums pasiekti to, kad kompanija būtų remiama jos vartotojų“, - kalbėjo „CarVertical“ įkūrėjas.
Registruos automobilių istorijas
„CarVertical“ kuria „blockchain“ technologija paremtą automobilių istorijų registrą – priemonę, kuri leis vartotojams sužinoti visą informaciją apie automobilį. Vienoje vietoje bus pateikiama informacija iš šalies registrų, policijos, draudimo, žalų reguliavimo ir kitų tarnybų duomenų bazių.
R.Medonis pasakojo, kad idėja sukurti automobilių istorijos registrą kilo diskutuojant apie „blockchain“ technologijos pritaikymą internetiniam verslui.
„Minčių seka mus nuvedė į registrus, pirmiausia į žemės ir nekilnojamo turto, o po to - į automobilių. Labai greitai atsirado verslo modelis, pirmosios sutartys su duomenų tiekėjais, kodo eilutės ir matymas, kad per pakankamai trumpą laiką mes čia galime pastatyti įdomią duomenų kompaniją naudojant „blockchain“ technologiją“, - prisiminė R. Medonis.
Kompanijai įsibėgėjus prie jos patariamosios tarybos prisijungė atstovai iš tokių kompanijų kaip „BMW“, „Tesla“, „Mobile.de“, OLX.
„Turime aiškų veiksmų planą 5 metams. Šiais metais jau planuojame 4 Europos valstybėse paleisti galimybę vartotojams užsisakyti mašinų istorijų ataskaitas, o visi po mūsų prekės ženklu kuriami produktai turėtų pasirodyti 2019 m. pabaigoje“, - pasakojo 20 milijonų JAV dolerių pritraukusio startuolio įkūrėjas.