Konkursą organizavo grožio pramonės gigantė „L'Oreal“ ir Londone įsikūręs verslo inkubatorius „Founders Factory“. Bendrovės išrinko 5 startuolius, kuriems padės plėtoti savo verslo idėjas ir paversti jas realybe.
Konkursui savo idėjas pateikė 180 startuolių. Penki iš jų galės pusę metų dalyvauti startuolių plėtros programoje.
Tarp laimėtojų – ir lietuvio Martyno Nikolajevo sukurta mobilioji programėlė „Veleza“, kuri leidžia rinktis tinkamiausius grožio produktus, dalintis atsiliepimais apie juos ir gali tapti tikru skaitmeniniu grožio konsultantu.
Naudodamiesi „Veleza“ mobiliąja programėle ir remdamiesi asmenine patirtimi, žmonės gali lengvai dalintis savo atsiliepimais bei įvertinti produktus. „Velezos“ technologija surinktą informaciją lengvai ir prieinamai pateikia programėlės naudotojams.
„Veleza“ programėlėje galima daryti kelis dalykus: pirmiausia, čia galima ieškoti įkvėpimo – žmonės kelia savo nuotraukas, daugiausia asmenukes, o prie jų nurodo, kokias priemones naudojo“, – pasakojo programėlės įkūrėjas M.Nikolajevas.
Mobilioji programėlė taip pat leidžia naudotis diskusijų forumu, kuriame galima užduoti įvairius klausimus bei diskutuoti. Programėlė kviečia ir megzti kontaktus – galima rasti žmones, kurie turi panašų odos tipą arba naudoja tokius pat produktus ir su jais bendrauti.
„Tikiu, kad kooperacija su didžiausia pasaulyje grožio kompanija „L'Oreal“ leis mums greičiau paversti savo vizija realybe. Norime, kad kuo daugiau žmonių prisijungtų prie mūsų atviros ir draugiškos „Veleza“ bendruomenės bei padėti moterims visame pasaulyje jaustis gražioms“, – kalbėjo M.Nikolajevas.
Konkursą laimėjęs lietuvių startuolis turės galimybę patarimų pasisemti iš 60 „Founders Factory“ ekspertų, verslą plėtoti „Veleza“ komandai padės ir „L'Oreal“ atstovai.
„Founders Factory“ prie savo komandos leidžia prisijungti vos 5 startuoliams, tad konkurencija – didžiulė. „Mes suprantame kaip sunku yra sukurti sėkmingą verslą ir žinome, kaip verslininkams nelengva tvarkytis su kapitalu, laiku ir resursais. Sujungdami savo komandos ir „L'Oreal“ patirtį, sukuriame platformą, kuri padeda startuoliams, siekiantiems globalios įtakos“, – sakė „Founders Factory“ vadovas Henry Lane Fox'as.
„Mes tikime, kad sujungdami technologijas bei kolektyvinę žmonių patirtį galime pagelbėti kosmetikos produktų vartotojams ir gamintojams lengviau atrasti vieniems kitus. Vartotojams mes padedame greičiau atrasti jiems tinkamus produktus, sutaupyti pinigų. Gamintojams – geriau perprasti vartotojų poreikius. Veleza siekia tapti lyderiaujančia nepriklausoma kosmetikos produktų rekomendacijų platforma pasaulyje“, – teigia „Velezos“ įkūrėjas Martynas Nikolajevas.
Remiantis atliktos apklausos duomenimis, 79 procentai odos priežiūros priemones perkančių vartotojų susiduria su iššūkiais rinkdamiesi jiems tinkamiausią produktą.
Anot M. Nikolajevo, gerų produktų kosmetikos rinkoje tikrai netrūksta, tačiau milijonai žmonių visame pasaulyje vis tiek kenčia nuo neteisingai pasirinktų produktų. Esą net jei jie ir geri, tai dar nereiškia, jog tinkami visiems.
Programėlę galima parsisiųsti iš „App Store“ nemokamai.