Ši veikla 22 metų merginai atvėrė galimybę sukurti savo suknelių liniją „Comfess“ ir prisijungti prie lietuviško prekės ženklo „Atella“ plėtros.
– Turinio kūrėjų ar tinklaraštininkų verslas Lietuvoje vis dar yra gana naujas. Kada pradėjote kurti savo tinklaraštį? – portalas lrytas.lt pasiteiravo Niujorke gyvenančios Rūtos.
– Tinklaraštį pradėjau rašyti daugiau nei prieš trejus metus, kai tai buvo dar labai nauja ir daugeliui Lietuvos kompanijų nepažįstama veikla. Tik išvykusi studijuoti į Londoną pradėjau rimtai užsiimti su mada susijusio turinio kūryba ir dirbti su įvairiais kūrybiniais projektais.
– Kada jūsų kuriamu turiniu internete pradėjo domėtis Lietuvos ir užsienio prekių ženklai?
– Tuo metu, kai pradėjau kurti tinklaraštį, Lietuvos kompanijos mados tinklaraštininkais pernelyg nesidomėjo. Dar būdama Lietuvoje sulaukiau keleto pasiūlymų bendradarbiauti būtent iš užsienio kompanijų, ir tai mane labai nustebino.
Išvykusi į Londoną pradėjau dirbti su įvairiais fotografais, viešųjų ryšių ir reklamos agentūromis, dalyvauti mados renginiuose. Po truputį, mano kuriami deriniai ir įrašai pritraukė ne tik užsienio kompanijų, bet ir lietuvių dėmesį.
Nuo pat tinklaraščio įkūrimo pradžios stengiausi tobulėti ir kurti įdomų bei vizualiai patrauklų turinį, manau, jog tai ir padėjo kurti reklamos projektus su tokiomis kompanijomis kaip „L'Oreal“, „Aldo“, „Karl Lagerfeld“, „Clinique“, „Lindex“, „Daniel Wellington“ bei kitais pasauliniais prekių ženklais.
– Kaip tinklaraštininkės patirtį jums pavyko pritaikyti drabužių prekės ženklų „Atella“ ir „Comfess“ kūryboje?
– Pagrindinis dalykas, kurio išmokau kurdama savo tinklaraštį, – tai mokėjimas pateikti produktus komerciškai, neprarandant nuoširdumo bei turinio kokybės. Taip pat dirbdama su daugybe skirtingų prekės ženklų įsitikinau, jog net brangūs gaminiai dažnai neatitinka lūkesčių bei kainos ir kokybės santykio. Ši problema, ko gero, ir buvo pagrindinė paspirtis prisidėti prie drabužių kūrybos ir gamybos verslo.
– Kaip atrodo jūsų darbas rūpinantis moteriškų drabužių prekės ženklu „Atella“?
– Kaip kūrybinių projektų vadovė, aš atsakinga už „Atella“ įvaizdį bei rinkodarą. Keliaujant po didžiausias mados sostines Londoną, Paryžių ir Niujorką kyla naujų kolekcijų bei prekės ženklo stilistikos idėjų.
Šiuo metu dirbu per atstumą iš Niujorko, tačiau kas keletą mėnesių grįžtu į Lietuvą suderinti svarbiausių darbų. Nors didelę laiko dalį skiriu tinklaraščiui bei savo prekės ženklo „Comfess“ plėtrai, ryšį su komanda Lietuvoje palaikau kiekvieną dieną, nes didelę dalį sprendimų priimame visi kartu.
– Ar stebite, kaip kiti lietuvių prekės ženklai pateikia save viešojoje erdvėje? Ką jiems patartumėte?
– Manau, kad Lietuvoje tikrai daugėja kompanijų, kurios neatsilieka nuo užsienio standartų, semiasi įkvėpimo iš tarptautinių kompanijų ir pritaiko stipriausias jų savybes sau. Tikrai tenka pastebėti ne vieną prekės ženklą, kurio kuriami produktai ir įvaizdis yra išties išskirtiniai.
Sutinku su mintimi, jog, norint susilaukti didesnio dėmesio, reikia atsižvelgti į vyraujančias tendencijas ir tai, kuo tuo metu žavisi žmonės, tačiau manau, kadlabai svarbu laikytis savo kompanijos idėjos ir stengtis sukurti vertės pridedantį produktą.
Nėra nustatytų taisyklių, kaip tiksliai derėtų komunikuoti su potencialiais pirkėjais internete. Svarbiausia atrasti metodus, kurie puikiai veikia būtent jūsų kompanijos auditorijai, ir suprasti, jog tai, kas veikia vienam prekės ženklui, nebūtinai veiks kitam.